Hallo allemaal Ik heb 3 dagen geleden mijn eisprong gehad en heb hem voor de 1ste keer gevoeld!! Maar nu heb ik de hele tijd menstruatie steekjes in mijn buik of meer een soort spierpijn is dit normaal?het zelfde gevoel heb ik in mijn liezen en boven benen en onderug. En mijn afscheiding was eerst heel ei achtig daarna erg waterig en nu mijn eisprong over is heb ik nog steeds ei witte afscheiding maar meer zalf dikte is dit normaal? Ik heb dit namelijk nog nooit zo gehad! En zijn het symtomen van zwangerschap of niet? Liefs
dames het kan alle kanten ingaan zwangerschap symptomen is het nog wat vroeg voor meestal heb je pas een innesteling rond dag 7 na je ei... daarna zou je symptomen kunnen gaan voelen maar ook dat hoeft niet... het is niet raar ik heb hetzelfde gevoel en symptomen gehad... al verschillende cyclussen,... dus nog even afwachten.. succes
Je kan nu nog geen zwangerschap symptonen hebben, want je ei is nog niet ingenesteld. Vanaf de innesteling zou je dus pas symptonen kunnen krijgen. Maar spannend dus meid! Nog even geduld, dan weet je hopelijk meer!
Ik heb dat soort klachtjes helaas elke maand.. Maar het kunnen evengoed zwangerschapsklachtjes zijn, dat is het verwarrende. Maar idd, wat Truus zegt: het is denk ik nog wat vroeg om daar wat van te voelen. Dus er valt nog weinig over te zeggen! Afwachten helaas! Keep us informed, ik ben benieuwd!
Bedankt voor de reacties allemaal! Ik begin nu ook een brandent gevoel in mijn borsten te krijgen, ik weet zeker dat ik me dit niet verbeeld want over het algemeen sta ik toch wel met 2 voetjes op de grond, we wachten gewoon af Word in ongesteld gaan we naar ronde 6 en proberen we het weer Ben ik zwanger springen we een gat in de lucht hihi Alle dames die ook moeten wachten heel veel succes! Liefs