Ineens langere LF?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Muis87, 27 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Muis87

Muis87 Bekend lid

20 jan 2014
    824
    0
    16
    NULL
    NULL
    Normaal is mijn luteale fase 12 dagen, op dag 12 word ik ongesteld. Dit is al jaren zo, alleen net na de zwangerschap tijdens de borstvoeding was het wat rommelig.
    Inmiddels zit ik op 15 dpo en nog geen menstruatie. Ik was zeker van de eisprong, LH testen, symptomen van ei gehad en temperatuurstijging. Dus ja, ik was zeker van mijn ei ;). Kans op zwangerschap is zo goed als 0, geen seks in of vlak voor vruchtbare periode gehad. Laatste keer seks was 7 dagen voor eisprong, dus ja theoretisch een kleine kans, maar ik denk niet dat ik zwanger ben.
    Temperatuur blijft hoog, geen symptomen naderende menstruatie, maar ook geen symptomen zwangerschap. Vorige twee keer was ik vanaf 6 dpo echt al ziek en nu voel ik me prima. Vorige twee zwangerschappen testte ik op 8 en 6 dpo al positief, nu afgelopen woensdag op 13 dpo negatief getest. Ik ga er dus vanuit dat ik niet zwanger ben ;)

Iemand een idee of een luteale fase ineens langer kan worden? En dan niet 1 dag, maar 3 dagen?

Eetpatroon, voedingssupplementen etc. zijn niet veranderd. Ook niet meer stress dan normaal :p.

2. Hinti

Hinti Fanatiek lid

29 dec 2015
    1.463
    207
    63
    Vrouw
    Hoi muis ik was laatste cyclus ook ineens 1,5 week overtijd zonder enige aanwijzing op iets. Gisteren was ik bij de huisarts en vroeg hoe if wat en zij gaf aan dat er een zwevend follikel kon zijn. Ze had er een speciale naam voor maar die weet ik niet meer. Dan is je eisprong normaal maar je eitje nestelt niet in en je wordt niet ongesteld. Die blijft maar ronddwalen. Dit kan een aantal dagen duren. als het dat is ga ik ervanuit dat je met een paar dagen meer weet

Succes!

Deel Deze Pagina