ineens maar een halve boterham

Discussion in 'Voeding' started by Rosao, Oct 5, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Rosao

Rosao VIP lid

Nov 3, 2007
    12,893
    1,390
    113
    Hoi,

Thijmen eet sinds gister niet meer zijn hele boterham op. Snap er echt niets van. Hij stopt het dan wel in zijn mond maar haalt het er weer uit of spuugt het uit. Is dit een fase oid? Normaal gaat het er echt achter elkaar in.
    Hij is voor de rest ook wel een beetje zeurderig en weer verkouden, dus misschien is dat het wel....

Groetjes Rosa

2. laatje

laatje Fanatiek lid

Nov 5, 2006
    1,058
    0
    0
    Schoonhoven
    Ik herken het. Noortje is ongeveer van dezelfde leeftijd en eten is ook een stuk minder de laatste dagen. Boterham gaat er niet meer in (hooguit kwart tot een halve) en flesjes opvolgmelk hoeft ze ook niet meer. Hopeloos. Hopelijk is dit id maar een fase.. Ook Noortje snottert wel eens en ik denk dat ze ook last heeft van haar tandjes. Misschien is dit wel de oorzaak? Ik lees even mee..

3. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Kan gewoon een fase zijn, of tandjes. C eet, als hij tandjes krijgt, ook alleen maar zijn honger weg, terwijl hij normaal lekker dooreet.

4. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

Sep 23, 2007
    3,211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Meestal hebben alle kinderen vanaf hun geboorte tot 20+ jaar zulke fases waarin ze eventjes weinig of nog minder eten.
    Geen aandacht aan besteden (wel in de gaten houden als het de spuigaten uitloopt) Maar meestal gaat het vanzelf weer over, ze eten wel weer als ze honger krijgen. ;)

Share This Page