hee allemaal we zijn nu ongeveer 6,5 week zwanger.. ben af en toe wat ligt misselijk... heel iets gevoelige borsten.. soms het gevoel dat ik moet overgeven.. Gelukkig nog niet helemaal hihi.. vind het zo spannend allemaal.. vooral om dat ik wat krampen en steekjes heb.. moet eigenlijk genieten.. maar wel een beetje moeilijk zo.. voor alle zwangeren... gefeliciteerd!
Herkenbaar hoor, maar schijnt er allemaal bij te horen zeggen de andere moeders of bijna moeders.... Jij ook gefeliciteerd!
Hey meid, Ik had dat ook vooral rond de 4 weken.. Nu heb ik het alleen nog als ik te veel heb gedaan.. Als het maar niet erger word met helder bloed moet het goed zijn Succes!
Het hoort er inderdaad bij en ik heb er af en toe nog wel last van, volgens mij gaat het ook samen met groeimomenten .
jaa we gaan proberen te genieten.. al is her vanavond zo dat ik wat vaker die krampjes heb.. bedankt voor jullie reacties! doet me goed.. nog 2 weken voor de 1e echo.. spannend!
Gefeliciteerd! De pijntjes die je voelt is je buik die ruimte aan het maken is voor je groeiende baarmoeder, vervelend maar gelukkig hoort het erbij Hier ook gehad bij allebei de zwangerschappen en nu natuurlijk nog steeds want je baarmoeder blijft natuurlijk groeien.
toch gebeld voor echo.. kon direct terecht... was wel een vruchtzakje te zien geen vruchtje.. dus of een miskraam. . of ben minder lang zwanger dan we dachten. . over 2 weken weer komen..
Maar hoe nu verder...?? moet je nu afwachten of het afgestoten wordt, en op welke termijn moet dat dan gebeuren? Je zal wel flink balen... en ongerust zijn. Heel veel sterkte
ja ik baal hier heel erg van.. moet over 13 dagen weer komen.. als er dan nog alleen een vruchtzakje zit is het dys een miskraam.. we kunnen alleen maar afwachten.. wel lees ik meer positieve reacties dan negatieve dus dat houd ons op de been. .
voel me redelijk.. net gebeld als ik niet wat eerder kon ivbm feestje volgende week zaterdag... dan is het zo dubbel.. maar dat kon niet helaas.. ben smorgens wel wat misselijk.. mjaa dat zegt natuurlijk allemaal niks. .
Even afwachten dus. En hou hoop. Je weet iig zeker dat je vruchtbaar bent dat is al een goed iets lijkt me. Heel veel sterkte. Xx
morgen is het zo ver.. de echo... mijn half zus gister een miskraam gehad dus erg in de zenuwen nu... wil iedereen toch nog een keer bedanken voor alle berichten.