Nick heeft sinds gisteravond ineens al 5 poepluiers gehad. Normaal heeft hij er 1 per dag en soms 1 of 2 dagen niet. De ontlasting heeft dezelfde kleur als anders. Hij drinkt verder goed, is goed wakker en vrolijk. Hij heeft toch geen diarree dan? Zeker met dit warme weer vind ik het belangrijk te weten.. Groetjes Chantal
Geef je borstvoeding of flesvoeding? Bij borstvoeding kan het aantal poepluiers nogal wisselen, bij mijn dochter was het ook vaak een hele periode 3 per week en dan ineens 4 per dag of andersom. Er was nooit iets aan de hand. Wel goed om in de gaten te houden of hij goed blijft drinken en alert is, wat je zegt, met dit weer moet je daar voorzichtig mee zijn.
Bedankt voor je snelle antwoord. Ik geef borstvoeding. Gelukkig herken je het, stelt me weer gerust . Hij ligt nu weer heerlijk te drinken, hij komt sinds vanmiddag om de twee uur, dus maak me geen zorgen over te weinig vocht!
De poepluiers houden nog steeds vol, ik denk nu 6 of 7! Maak me nu toch een beetje zorgen. Hij drinkt nog steeds om de 2 uur, alhoewel ik net dacht, heb ik nog wel genoeg! Hij heeft geen koorts en is alert en vrolijk, hij slaapt wel slechter in en korter vandaag, maar het is ook zo warm. Iemand gesproken van het CB, zij zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken zolang hij alert en vrolijk is en genoeg blijft drinken. Zij vertelde vn dat gekookte water aanbieden. Dit is toch achterhaald? Daar had ik wel eens een topic over gelezen. Moet ik me terecht zorgen maken?
Hi... Gekookt water geven ze toch alleen als ze flesvoeding hebben...? MIj vertelde ze... gewoon aanleggen... Heeft hij trouwens geen regeldagen... mijn zoontje kwam dan ook zo vaak... soms haalde hij de 2 uur nog niet eens... Tja en wie meer eet... die poept ook meer he?
Ik weet niet meer precies welke weken het waren. Maar als michelle regeldagen had en vaker dronk poepte ze ook meer. Kan dit het mischien zijn? groetjes Annemarie
Hier een meisje met 12 dagen diarree..Marit is niet ziek geen verhoging en drinkt goed...Heb vd ha nu advies gekregen voor Lactose vrij dieet..Bij teveel van lactose krijg je namelijk een laxerende werking met als gevolg diarree..De darmvlokken moeten namelijk herstellen in de darmpjes wat niet kan wanneer er steeds lactose aanwezig is,..Nu dus ff melk etc op sojabasis...
JIj geeft geen borstvoeding begrijp ik.....? Tja baby's met borstvoeding hebben natuurlijk standaard soort diarree... kun je dan ook niet echt vergelijken denk ik... omdat flesvoeding baby's vaak eerder last hebben van verstopping.... Veel beterschap met je kleine meid...! groetjes, Ramona