Welke spelcomputer?

Discussion in 'De lounge' started by chrystel73, Sep 29, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. chrystel73

chrystel73 VIP lid

Jan 9, 2009
    6,302
    2,574
    113
    Omdat we nu al bergen lepo, Playmobil, Barbie en Petshop hebben denken erover om een spelcomputer zoals een Wii of Xbox te kopen.

Actieve spelletjes zoals een dansspel, bowlen willen we er dan opzetten

Wat is aan te raden?
    In het speelgoed boek van Intertoys zie ik niets meer van Wii staan.

2. sweetL

sweetL Fanatiek lid

Jul 8, 2014
    2,089
    2,095
    113
    Female
    Brabant
    Wij zijn hier dus ook naar aan het kijken.
    Mij werd de wii afgeraden en de xbox 360 met kinect aangeraden!
    Dit omdat je kinderen dan geen controler in de hand hoeven te hebben, dus er kan niks kapot vallen.
    Je kunt ook gewoon nog wel met controller spelen natuurlijk wanneer je wilt.

Ze gaven daarnaast aan, als je zelf nog spelletjes zou willen doen, kijk even na wat evt vrienden van jullie hebben. Je hebt online spellen die je samen kunt spelen geloof ik, maar dan gaan playstation en xbox niet samen.
    Dus stel dat al je vrienden een playstation hebben, en je wilt ook graag samen spelletjes doen, dan kun je beter voor de playstation kiezen.

Tot zover mijn verhaal haha, wij waren eigenlijk aan het kijken voor een wii, maar gaan nu voor een xbox met kinect!

chrystel73 likes this.
  3. ansje1982

ansje1982 Niet meer actief

Wij hebben thuis de XBOX one en de Wii U. De Xbox wordt vooral gebruikt door mijn man en de Wii U door onze jongens.

De Xbox is minder geschikt voor jonge kinderen. De Wii U en de spellen zijn meer gericht op kinderen. Nu de Nintendo Switch op de markt is, verwacht ik dat er nog maar weinig nieuwe spellen uitkomen op de Wii U. De Nintendo Switch is misschien ook een optie, maar wel een ontzettend dure optie.

Waarom ga je niet voor een tweedehandse Wii of Wii U?

4. Rosao

Rosao VIP lid

Nov 3, 2007
    12,893
    1,390
    113
    Ik zou dan naar de wii U of de nintendo switch kijken.

5. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Wij hebben nu een xbox en hiervoor een wii. Maar vinden de Xbox met kinect leuker.

6. Debaky

Debaky VIP lid

Apr 22, 2013
    10,348
    5,392
    113
    Wij hebben de Wii en de Playstation 4. Hier zweren ze echt bij de Playstation 4, ze gebruiken af en toe nog wel eens de Wii en die is op zich ook nog wel leuk maar ik zou dan eerder voor iets nieuws gaan.

Ik weet niet hoe oud jouw kids zijn maar die van mij zijn 6 en 10 en die spelen dan ook online met kindjes uit hun klas. Zo speelt de oudste graag Fifa en de jongste graag Minecraft. Maar de oudste vind het ook geweldig om met klasgenootjes online van die soort Escape Room spelletjes te doen, samen tot oplossingen komen om de kamer te kunnen verlaten. Leren ze nog wat van ook ;)

Dus ik zou zeggen ga voor de Playstation 4

7. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

Nov 20, 2013
    4,614
    1,155
    113
    ik zou kijken welke spelletjes ze willen spelen en dan kijken op welke spelcomputer ze dit kunnen. Wij hebben een oude wii en een nieuwe plaadstation. op de ps zijn erg weinig spelletjes voor onze zoon van 5 te krijgen. terwijl er voor de wii juist heel veel zijn

Share This Page