ik heb een 3 in 1 wagen gekocht 2e hands, en nu wordt ze te groot voor de kinderwagen. Nu kom ik erachter dat de wandelwagen alleen van me af kan, en wil graag dat ze naar me toe zit. Kan je zon wagen ook los kopen, en voor vanaf 6 maanden? bedankt
Wij wilden dit ook en hebben een tweedehands quinny gekocht zonder de mand erbij. Deze kan je naar je toe en van je af draaien. Hij mag gebruikt worden vanaf een maand of 6. Wij gebruiken hem echter nooit omdat we onze zoon altijd in de draagdoek hebben. (je mag die van ons overkopen, als je wilt)
Wij hebben de Maxi Cosi Mura, daar kan het zitje ook van gedraaid worden.. Je kunt hem alleen kopen met buggyzit want de reiswieg moet je er los bijkopen, denk dat dat trouwens bij de meeste wagens is..
Hier hetzelfde probleem gehad. Kinderwagen gekregen maar kwam er achter dat de wandelwageninzet niet plat kon en alleen van me af. Wij zijn voor een Maxi Cosi Mura 3 gegaan met alleen wandelwageninzet. Als we een 2e kindje krijgen (hopelijk) dan kopen we er gewoon een reiswieg bij.
Ik zit op internet te kijken, en zie dan allemaal combinaties alleen van 3 in 1. Of er staat niet bij dat ie naar je toe kan ook, ga nog is zoeken op die maxicosi mura