Hoi, hoi, Over 3 weken ben ik uitgerekend en het begint nu allemaal wel aardig dichtbij te komen.... Nu ben ik me ook steeds meer aan het bezig houden met de borstvoeding. Ik wil het graag weer gaan proberen, maar bij mijn dochter is het nooit volledig op gang gekomen. Te weinig melk dus... We hebben toen met een kolf nog geprobeerd om het extra op gang te helpen, maar ik moest blijven bijvoeden. Nu vraag ik me af of hier andere mama's zijn waarbij het de 1e keer ook niet volledig lukte en hoe het daarbij de 2e keer is gegaan?! Ik wil het erg graag weer proberen, maar weet niet goed hoe ik de kans van slagen in moet gaan schatten... Wie heeft er tips, ervaringen e.d.? Liefs Lotti
Hallo Lotti, Op deze plek kunnen andere moeders niet antwoorden. Misschien hebben ze dat al wel via een PB gedaan. Ik zeg altijd zo, nieuwe ronde, nieuwe kansen. Je borsten hebben nu ook al eens melk aangemaakt en dat is zeker een voordeel. Misschien kan je een LK in de buurt zoeken die je nog een voorlichting op maat kan geven. Ze kan specifiek ingaan op jouw geschiedenis en dus op de vragen die samen hangen met jouw ervaring. Daarnaast kan ze je natuurlijk prima uitleggen hoe het normaal hoort te verlopen. Hopelijk kan je dan straks op tijd aan de bel trekken. Succes met de laatste dagen Ilse