mijn dochtertje kwam de eerste 3 weken om 12, 3 en 6 uur, dat veranderde vorige week naar 22, 3 en 7 uur (wat ideaal was, 1 voordat ik zelf ging slapen, 1 x wakker worden en 1 als vriend gaat werken, dus hoefde er maar 1 keer echt uit), maar sinds een paar dagen is het weer 23, 3 en 5 uur, dus ben er weer 3 keer uit snachts.. maak me op zich niet echt zorgen hier om, al is het vervelend, maar vroeg me af hoeveel nachtvoedingen jullie kindje met 1 maand hadden?
hier was het ook nog 12, 3 en 6 uur. daarn ging het wat schuiven net als bij jou. Ander ritme komt er vanzelf in. succes met de gebroken nachten nog!
Wij hadden tot 6/7 weken ook 2 nachtvoedingen (2 en 5 uur). Daarna tot 12/13 weken 1 nachtvoeding. En toen was het voeden 's nachts over..
Hayden moet ik na 4 uur nog wakker maken overdag, dus ik heb zelf een beetje het schema 7-11-15-19-23 aangehouden. snachts maakte ik hem niet wakker en kwam hij een paar weken lang tussen 3 en 5 uur, werd steeds later... Hij is nu 6 weken en slaapt sinds 4 dagen de nacht door. als hij nou toch weer snachts gaat komen geef ik hem een halve fles.....
ooh dat is lekker!!!! daar teken ik voor hoor.. ben alleen bang dat het nog wel wat langer duurt. mijn oudste slaapt pas twee weken door (gelukkig al wel heel lang zonder voedingen), dus heb al ruim 1.5 jaar niet meer geslapen snachts. we gaan gewoon nog lekker een paar weekjes door, tot ik niet meer weet wat slaap nou precies was.
Kyra kwam met een maand om de drie uur. Toen ze een maand of 2 a 3 was sliep ze door totdat ze vier maanden werd. Oer haar slaapritme daarna zal ik het maar niet hebben want ik wil je niet ontmoedigen.
Julian krijgt zijn voedingen om de 4 uur en de laatste week was het elke keer rond 23.00 3.00 7.00 Alleen gisteravond een flesje om 19.00 hij sliep om 21.00 en hebben hem laten komen wanneer hij wakker werd en dit was pas om 1.15 en toen weer om 5 uur. Ik hoop dat het niet eenmalig was
Iris is va de geboorte altijd snachts maar 1x gekomen; om3u. Ging met 4 weken helemaal doorslapen, kan dus wel zeggen dat we veeel geluk hebben gehad.
haha die van jullie heeft tenminste een vast ritme, dat is bij ons nog ver te zoeken. vaak komt die van ons nog 2 x per nacht gaap ik kan er alleen uit want vriendlief maakt erg lange dagen van 4 uur in de ochtend tot gemiddeld 8 uur in de avond. hopelijk krijgt hij snel een vast ritme want zo is het ook niet echt leuk
Wij hebben geluk gehad. Er was altijd maar één nachtvoeding. Schema: 08:00 11:00 14:00 17:00 19:30 23:00 04:00 (ongeveer) en dan weer om 08:00.
met 1 maand nog om de 3 uur. Nu als ik geluk heb 5 uur, soms 4 en soms 3.5 haha. Ik kon me er ook druk om maken maar het is allemaal hartstikke normaal!
L. kwam vanaf het begin af aan maar 1x 's nachts.. 23.00-3.30-7.00 uur.. Nu is hij ruim 10 weken en sinds 1 á 1.5 week slaapt hij door van 21.00 tot 6 of 7 uur..
M had met 1 maand meestal 1 nachtvoeding, laatste voeding was ergens rond 23.00 en de eerste voeding rond 05.00/06.00, tussen die twee tijden kwam ze dan een keertje voor een voeding snachts. R had met 1 maand meestal 2 nachtvoedingen, laatste voeding was ook ergens rond 23.00 en de eerste voeding ook rond 05.00/06.00, en daartussen kwam hij dus eigenlijk altijd 2 maal voor een voeding. B had met 1 maand om 24.00 haar laatste voeding, om 03.00 een nachtvoeding en om 06.00 haar eerste voeding. Bij haar hadden we namelijk een vast schema omdat ze zelf nooit voor een voeding gekomen is, oudste twee voedde we op verzoek.
Mijn zoon wilde twee nachtvoedingen toen hij 1 maand oud was en nu nog steeds.... (ruim 3 maanden) Ach, het went....