ineens misselijk en rugpijn.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door babylovertje, 2 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babylovertje

21 nov 2008
    25
    0
    0
    Ik ben nu 6 weken zwanger en sinds 2 dagen misselijk.
    ik wordt het snachts ook wakkeer van.
    Het kan soms even weg zijn maar dan ineens komt het weer.
    OOk heb ik enorme last van rugpijn.
    Wie heefet dit ook

2. Mary1981

Mary1981 Bekend lid

8 jan 2009
    772
    0
    16
    Ben ongeveer even ver als jij. Misselijkheid komt bij mij bij vlagen, hoewel ik nog niet echt heb moeten overgeven. Maar is wel erger geworden. Ook niet zo gek, omdat je HCG, die dit blijkbaar veroorzaakt steeds hoger wordt.

Heb ook voortdurend last van een stijve rug.

3. babylovertje

21 nov 2008
    25
    0
    0
    Bedankt.
    Het is er inderdaad in vlagen heb wel het gevoel te moeten overgeven maar is nog niet gebeurd.

4. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

ik ben ook voordurend echt enorm misselijk, maar geen overgeven.
    soms denk ik weleens, kon ik maar keer overgeven, dan zakt het misschien wat af.
    Rugpijn heb ik ook, op moment wat minder, maar soms werd ik er echt wakker van 's nachts.

5. Mnq

Mnq Bekend lid

7 jan 2008
    822
    0
    0
    Hier al weken idem hetzelfde verhaal. Af en toe zwakt de misselijkheid wat af, maar werd er vannacht weer wakker van. Ook heel misselijk, maar zelden echt overgeven.
    Ik heb er in de tiende week nul last van gehad, maar kwam helaas weer terug.
    Volgens mij is er geen peil op te trekken; de een krijgt er pas later last van, bij de ander is de misselijkheid helemaal over bij 12 weken. Niemand is gelijk, ook genoeg vrouwen die NERGENS last van hebben, kijk, daar zou ik een moord voor doen! :)

Deel Deze Pagina