pittige dame

Discussion in 'Baby en dreumes' started by inkie1980, Jan 25, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. inkie1980

inkie1980 Bekend lid

May 13, 2007
    557
    0
    0
    rozenburg
    onze meid is nu 1 jaar.
    en wat een dame zeg!
    ze weet precies wat ze wil.en ook wat ze niet wil...
    jemig zeg....
    als ze iets niet wil,dan zwaait ze met dr armen/handen,schud met dr hoofd,en er komt nu ook een soort zacht nee-tje uit.
    is ze boos dan gaat ze je echt meppen. :)
    wil ze niet eten dan wordt ze boos als je een beetje aandringt of blijft proberen.
    verschonen is een ramp.ze wil gewoon niet blijven liggen. :evil:
    ze gaat steeds meer gewoon gillen als ze t r niet mee eens is...
    t is net een puber!
    ze heeft een griepje gehad en van de week nog wat na-weeen ervan gehad.dan is t echt vermoeiend af en toe.
    niet willen eten,niet willen drinken,niks is goed.

we hebben echt een ware DIVA in huis :)

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ik ben blij dat je erom kan lachen :D Maar schoppen en slaan zou ik toch persoonlijk niet zo gaaf vinden OOK niet als ze zo klein zijn. Maar succes met je diva. Ik zie liever een kindje met een beetje (of beetje boel) pit dan een heel slome ;)

3. jessy77

jessy77 VIP lid

Aug 9, 2007
    8,640
    5,947
    113
    Alsof je t over de mijne hebt! :)

Groetjes Jessy

4. Babs1977

Babs1977 Bekend lid

May 14, 2007
    646
    0
    0
    Heerlen
    Goh wat herkenbaar.
    De onze is precies zo sinds een paar weekjes haha :D

5. Dushi

Dushi Niet meer actief

Een half jaar verder en ze zijn nog leuker :) :) :) :)

Soms moet ik mezelf er gewoon aan herinneren dat ze bij ons in huis niet de dienst uitmaakt. Ze krijgt veel voor elkaar.... heeeeeeeel veel !

8)

6. susan28

susan28 Bekend lid

Jan 17, 2008
    933
    0
    0
    ziekenverzorgende
    amen! ik word dr soms gek van. en als ze me lief aankijkt, krijgt ze ook zo veel voor mekaar. ik ben een watje. ben zwanger van de 2e, maar hoop zo dat de volgende iets meegaander wordt! alles lijkt hier soms een strijd. maar tis wel een schatje hoor hehe

7. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    weet je zeker dat je mijn dochter niet bedoelt? ;)

8. alice

alice Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    4,014
    0
    36
    Overijssel
    Of de mijne? ;)

9. alice

alice Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    4,014
    0
    36
    Overijssel
    Maar nu een half jaartje verder...gaat het al iets beter. Pittig nog zeker weten maar het 'straffen' snapt ze al veel beter en ik merk verbetering.
    Slaan is nu bijna weg....helaas nu een knijp-fase haha. Maar komt goed meid, consequent blijven met NEE. Succes!

10. Babs1977

Babs1977 Bekend lid

May 14, 2007
    646
    0
    0
    Heerlen
    Dus die meiden van jullie slaan ook?
    Vreselijk he!
    Soms ligt ze lief tussen ons in op bed (zondagochtend) en krijg je zomaar uit het niets een dikke vette hoek in je gezicht ;)
    Dan word ik echt wel boos op haar. Pak haar polsje beet en zeg boos dat het niet mag. Volgens mij snapt ze er nog niks van :D

11. alice

alice Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    4,014
    0
    36
    Overijssel
    Denk ook dat ze het nog niet goed snapt. Maar wel blijven zeggen dat het niet mag!
    Mn meidje is nu iets ouder en begrijpt het echt steeds meer en als ik zeg dat ze stout is trekt te een pruillipje en wil ze het goed maken.
    Eerder sloeg ze er gewoon op los haha.

12. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

dat idee had ik ook inderdaad
    vooral als ze met zo'n twinkel in dr oogje het een kwartier later rustig nog een keer doet

maar nu is het toch alweer zo goed als over gelukkig

dus volhouden! ze snappen meer dan wij denken :)

13. Ik heb ook zo'n dramaqueen. Ok noem haar nu ook TerrorJoya.
    Ze krijst alles bij elkaar als ze iets niet mag, slaat knijpt en staat op tafels enz.

Straffen lukt nog niet echt maar komt wel.
    Vermoeiend is het zeker

14. Kiwi80

Kiwi80 Bekend lid

Feb 24, 2007
    530
    0
    0
    Hier nog zo 1 :D ! Ben blij dat het bij meer voorkomt. Ik heb ook weleens zitten denken; zou ik iets verkeerd doen? Luiers verschonen is een verschrikking. En dan nog niet de reacties als ze iets niet wil b.v. eten ... :( Soms is het fijn van anderen te horen dat het bij hen net zo is :) .

15. Saskia78

ja dit topic toverde toch stiekum een lach op mn gezicht
    ik weet wel dat het niet altijd leuk is

maar vaak genieten wij ook best wel van haar stevige willetje
    en ze kan ook enorm goed kiezen wat ze wil.. dat heeft ze ECHT niet van haar ouders hoor
    want die kunnen nog half uur debatteren over wat er op brood moet :)

16. susan28

susan28 Bekend lid

Jan 17, 2008
    933
    0
    0
    ziekenverzorgende
    het heeft leuke kanten. maar ook minder leuke kanten. hier werkt straffen niet afleiden redelijk. zouden alleen meisjes dit hebben vraag ik me af?

17. Saskia78

mwah wij noemen dr altijd dramaqueentje of prinses op de erwt als ze zo doet

kan even zo gauw geen mannelijke voorbeelden van zulke karaktertrekjes noemen..... :)

toeval?

18. Kimmies

Kimmies Actief lid

Mar 9, 2007
    205
    0
    0
    wat herkenbaar! Het slapen is ook zo'n drama; de eerste 2 uur slaapt ze door,maar dan kan ze rustig wakker worden om vervolgens niet eerder in te slapen, dan dat ze bij mij ligt....

Iemand herkenbaaar?

19. yake

yake Fanatiek lid

Jun 25, 2006
    2,791
    0
    0
    Zomaar een voorbeeld:

Vandaag, redelijk rustig de luier verschoond en kleertjes aangedaan. Ik zet mevrouw op het aankleedkussen om het af te maken en uit het niets wordt ze woedend en knalt ze naar achter met haar hoofd tegen de muur. Huilen, huilen, huilen. Een minuut later weer lachen, opeens weer boos en ja hoor, wéér tegen die muur. Ik krijg er zelf hoofdpijn van.

We noemen Camila ook nog weleens Candela (vuur).... Begrijpen jullie het?

20. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

Dec 26, 2007
    4,849
    0
    0
    Wat een lekkere diva's hebben jullie. :)

Wat me trouwens opvalt dat het alleen maar over meisjes gaat. Zullen jongetjes minder temperamentvol zijn, vraag ik mij af?
    Ik kan nog niet meepraten, mijn zoontje is pas een half jaar, tot nu toe nog lekker rustig. We zullen zien.

Share This Page