Ik weet dat moedermelk uit de vriezer anders kan ruiken dan verse, maar hoort het ook zuur te ruiken? Melk is van juli/augustus en op tijd ingevroren. Het wordt in de koelkast ontdooit en binnen 24 uur gebruikt. Ook de ontlasting van mijn dochtertje ruikt zuur en is heel dun nu ze alleen nog maar vriezermelk krijgt. ( sinds gister) Ohja, we doen nutriton door de voeding heen sinds een week. Maar daar poepte ze juist stevig van, niet dun.
heb zelf nog geen vriezermelk gebruikt, maar koelkastmelk is soms ook al wat zurig, en ik vind dan ook dat ze dan daarna wat zuur uit haar mondje ruikt. Poep is hier altijd dun, kan ik niets van zeggen...
Het kan zurig ruiken maar dat betekent niet dat het niet goed meer is hoor. Als je er op googlet merk je dat het veel vaker voorkomt
Ligt enorm aan wat je die dag gegeten hebt! Zo was mijn melk een keer groenig....en hij ruikt ook wel eens naar eieren! (rotte dan wel....bleuhhh...) twijfelde eerst of het dan nog wel goed was, maar blijkbaar wel.....komt doordat je iets gegeten hebt. En soms kan het idd zuur ruiken, hoeft niet te betekenen dat het niet goed is...als hij goed ontdooit, geen vlokjes of brokjes erin kun je er bijna vanuit gaan dat hij nog goed is hoor!
Hier ruikt mijn melk heel muffig als het ontdooid is, echt niet lekker, heb het de eerste keer zelfs weggegooid omdat ik het zo vond stinken... Maar het schijnt heel normaal te zijn dat het zurig of muffig gaat ruiken.
Heeft ermee te maken geloof ik dat het levend is voordat je het invriest en nadat je het ontdooit zitten die levende cellen er niet meer in..... Koeienmelk word ook gepasteuriseerd voordat hij in pakken komt daarom ruikt die niet meer! (ben op de boerderie geweest tijd terug en koeienmelk vers stinkt!!)
Mijn melk vind ik ook stinken uit de vriezer, helemaal als ik het dan kook voor de pap. Maar Hidde smult ervan, zal wel goed dan
Hier rook het ook altijd flink zuur uit de vriezer. Heb nu nog niks in de vriezer gehad en geef alleen koelkast melk.