Hoi, De afgelopen 2 nachten word ik 's ochtends badend in het zweet wakker. Ik droom ook ineens hele verhalen. Het zweet stinkt niet en komt ook niet eens vanuit me oksels. Meer mijn liezen, tussen me borsten me rug en nek. Bah dit is heel vervelend wakker worden. Tis niet te warm en ben ook niet warm aangekleed.. Is dit normaal? zijn er hier meerdere die daar last van hebben?
Zal wel hormonaal zijn, mijn moeder had het in de overgang ineens, daarna weer verdwenen! Dromen doe ik trouwens ook heel levendig sinds ik zwanger ben! (jammer dat de nachtmerries net zo levensecht zijn...)
Ik heb het ook de laatste dagen heel erg snachts... erg vervelend.. Overgang zal het bij mij iig niet zijn Hormonaal... zou het ook door de pil kunnen komen?
Ja die nchtmerries zijn inderdaad een stuk minder. Maar door de pil komen??? die slik ik al ff niet meer...
Jep, heb ik ook last van! Tis heel vervelend! Ben dan echt kletsnat van het zweet. Ik zorg ervoor dat ik een katoenen nachthemd aanheb en ik douche iedere ochtend. Mijn bed sla ik 's ochtends open, ik laat het goed luchten en minimaal 1x per week schoon beddengoed (soms vaker). Meer kun je er volgens mij niet aan doen. Heb het soms meerdere nachten achter elkaar en dan opeens weer bijna 2 weken niet. Heb het vaker gehoord van mede zwangeren.... Maar het blijft vervelend.
Herkenbaar.. Man lief heeft nergens last van. Terwijl ik alleen in een shirt en boxer slaap. Met de ramen het liefst zo ver mogelijk open. Haha.. Maar dat is voor man lief niet altijd fijn. Ook het dromen is levensecht. Soms leuke dromen en soms echt nachtmerries. Ik droom vaak over dingen die mij op de dag zelf hebben bezig gehouden.
Dat zweten herken ik wel! Ik heb gelukkig geen nachtmerries of levendige dromen, maar heb sommige nachten wel van die zweet aanvallen.
ik zweet me ook echt dood 's nachts.. niet zo lekker. heb ook al een lange pyjama broek enzo aangeschaft! vriendlief vond het niet fijn meer om de hele nacht tegen mijn bezweette lichaam aan te liggen, wat ik heel goed kan begrijpen! maar nu ik van top tot teen bedekt ben met katoen kunnen we wel weer de hele nacht knuffelen. en 's ochtends de dag beginnen met een lekkere verfrissende douche
Helaas word ik tegenwoordig ook snachts wakker van nachtmerries badend in het zweet.... Zal blij zijn als het voorbij is!
Hier ook 1 die het snachts bloedheet heeft! Ik slaap in een onderbroek en een hempje, maar soms moet ik het dekbed echt ff van me afgooien. Ik ben al een enorme dromer van nature, dus kan niet echt zeggen of het erger is geworden. Ook heb ik last van jeukende enkels snachts, krab ze helemaal kapot! ze voelen ook gezwollen, maar zien er niet gezwollen uit. Overdag geen last, alleen dus snachts als het lekker broeierig is onder dekbed. Ik ga dan uit bed en koel ze af met een ijskoude natte washand. De vrouw waar ik cesar-therapie volg voor mijn zwangerschap zei dat ze het zelf ook had gehad tijdens zwangerschap. Dus het zal er idd wel bij horen! Ben benieuwd hoe het gaat als het straks hoogzomer is, ik kan al niet tegen die hitte, vooral snachts kan ik helemaal crazy worden van die benauwdheid! moet dan maar in de diepvries gaan slapen denk ik, haha! Oja, ben normaal met dit frisse weer een koukleum overdag, maar loop zelfs nu in een tshirt! Dus kacheltje is behoorlijk opgestookt volgens mij! Heb zelfs geen koude voeten!
De laatste weken voor mn bevalling, was ik ook altijd warm, geen koude voeten en handen meer en s nachts lekker zweten,natte haren,bah... Twee weken terug bevallen en zweet nog steeds snachts. Ik geef borstvoeding en draag en bh met compressen,dit kleeft smorgens ook aan mn lijf....