37weken zwanger begint het?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door naomii, 20 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naomii

naomii Lid

18 jul 2011
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    heey heey
    ben vandaag 37.4 zwanger heb afgelopen week veel steken gehad van onder en veel harde buiken maar de kleine meid was al olledig ingedaalt en zat al netjes vast tussen te bekken, afgelopen nacht wakker zoals de laatste weken alleen erg misselijk moest spugen en poepen terwijl ik normaal snachts echt nooit hoef te poepen uit eindelijk weer in slaap gevallen alleen na een paar uurtjes wakker te zijn vanmorgen weer ineens misselijk en trekt niet weg
    herkent iemand dit:)

2. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Wat betreft de misselijkheid ik denk dat je beeb druk tegen je maag uitoefend.
    Veel naar de wc kan een teken zijn maar hoefd niet.
    Ik dacht ook elke keer zou het nu beginne?? Uiteindelijk wist ik het meteen zeker;)

Sucses met je laatste loodjes

3. beccie7

beccie7 Niet meer actief

Hey Naomii,

Een reactie op jouw berichtje..

Ik ben momenteel 39, 3 weken zwanger en ben ik week 37 begonnen met een zeer wisselvallige stoelgang, dan weer geobstipeerd, vervolgens dagen diarree. En ook ineens overgeven, zonder vooraf misselijk te zijn?? Mijn stoelgang is weer redelijk normaal, maar ik blijf af entoe spontaan overgeven. Dit komt ws doordat de baby steeds meer ruimte in beslag neemt en ws ook met de toename van zwangerschapshormonen.Al met al is ons lichaam bezig met de voorbereiding voor het "grote werk". Heb je ook last van een zeurderig menstruatieachtig gevoel? Ik heb dit nu al een week, morgen op controle bij vk, deze zou dan ook inwendig de boel gaan checken, ben zo benieuwd!!!

Is dit je 1e zwangerschap??

Ik heb me vandaag pas geregistreerd op deze site, lijkt me gezellig en ondersteunend om samen deze laatste loodjes door te komen!!

Groetjes Beccie

4. Imrw

Imrw Bekend lid

1 jul 2012
    810
    20
    18
    NULL
    NULL
    Ben even ver en heb hetzelfde!
    Veel gerommel! Toch nog niet het gevoel dat hij zich snel meldt.
    Ben benieuwd! Blijf wel mee lezen, spannend!
    Beccie, hopen dat jullie spruit zich snel zal melden:)

5. naomii

naomii Lid

18 jul 2011
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey hey
    ja dit is mijn eerste zwangerschap echt spannend allemaal!
    heb morgen ook controle bij de gyn.
    heb ook zwangerschaps allergie genaamt pupp zo heet dat ook erg vervelend slaap daardoor helemaal wejnig dus ze mag van mij best komen nu haha!
    ik heb ook wel wat buikkrampen maar niet de hele dag elke keer ff maar geen regelmaat ofzo,

:)

6. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.410
    0
    0
    Dit lijken mij eerder de laatste loodjes. Je kan pas zeggen dat je bevalling begint als je echt pijnlijke harde buiken hebt

7. moedervan4

11 jun 2008
    20
    0
    0
    Vandaag 37 weken ! Ik word als het goed is volgende week ingeleid, maar het blijft spannend als je 37 weken bent. Hier rommelt het ook. Maar ik denk dat ik de inleiding ga halen. Ik wacht eerlijk gezegd liever totdat de kleine zich zelf aandient. Maar de gyn en ik willen geen risico lopen. Wie weet ga ik deze week al bevallen.....het blijft gewoon spannend. De magische 37 weken.

8. naomii

naomii Lid

18 jul 2011
    11
    0
    0
    NULL
    NULL

oke wat spannend!
    wat is de rede voor het inleiden als ik vragen mag

:p

Deel Deze Pagina