Wie heeft hier ervaring mee ik ben helemaal in paniek. Ik had vorige week 1-2 en daarna 2-3 van clearblue. Ik ben morgen 6 weken zwanger en wou kijken of hij 3+ aangeeft maar nu zijn de testen negatief. Ik heb volgende week pas een echo. Heeft iemand hier ervaring mee?
Dan vrees ik helaas een vroege miskraam. Wat een ellende zeg In theorie zou het hook effect ook nog kunnen maar volgens mij worden je testen dan alleen lichter, niet helemaal negatief.
Maar geen bloedverlies niks en gekke is heb nog steeds de kleine krampjes en steekjes rond me baarmoeder borsten nog steeds enorm stevig en af en toe misselijk
Met 6 weken is het hcg nog niet zo hoog dat het een negatieve test kan veroorzaken, hooguit een lichtere test. Ik vrees voor of een miskraam (wat niet logisch is want zolang het vruchtje in je lichaam zit produceer je hcg of anders dat het valse (negatieve) testen waren. Heb je foto's van je positieve en negatieve testen? Je zou via de huisarts op hcg kunnen laten testen
Hmm dat is wel echt raar. Want gezien je geen bloedverlies hebt zou het om missed abortion gaan maar zolang het in je lichaam zit zou je hcg nog niet afnemen. Dus vind het echt heel vreemd. zou vk even bellen wat te doen
Wat onwijs naar om mee te maken. Ik ga ook uit van een miskraam (met de info die je geeft). Ik vermoed wel dat die misschien al geweest is. In eerdere posts gaf je aan bloedverlies te hebben lijkend op een menstruatie.
Maar dat was met 4wk daarna heeft ze pas de echt oplopende testen van cb..dus dat is ook wel heel apart dan
Gezien je andere topic denk ik toch misschien een vmk / biochemische zwangerschap? Of heb je wel echt nog dik positief getest daarna met streepjestest? Ik had die 2-3 op cb al bij een nog redelijk licht lijntje zo wat je ziet rond nod. Daarna loopt je hcg dan op een bepaald punt weer langzaam terug en wordt je uiteindelijk ongesteld. Maargoed dat zou dan nu wel moeten beginnen bij een inmiddels echt negatieve test.. Dat is wel gek. Hopelijk heb je inmiddels wat meer duidelijkheid.
Toch een vroege echo gehad afgelopen donderdag. Ze zag alleen een zwart rondje wat kon wijzen op een prille zwangerschap of bloed. Zij vond het ook raar dat de testen pas opliepen na de 'menstruatie' ze zei letterlijk ik hoop dat het voor jullie duidelijk is dat het onduidelijk is. Over 1,5 week terug voor een echo om te kijken wat er dan te zien is. Ik ga morgen wel mijn urine laten testen bij de huisarts want heel is heel troebel. Weet niet of het daardoor komt dat de testen ineens negatief waren. Heb ook geen test meer durven doen. Wat wel gek is stel het is misgegaan tijdens de 'menstruatie' ondanks dat de testen daarna pas opliepen dan had de lh piek er moeten zijn maar heb de hele week ovulatietesten gedaan normaal altijd heel stipt met de lh piek maar ook die is nergens te bekennen. Dus we weten helemaal niks
Sinds die 'menstruatie' ook geen bloed meer verloren. Dus vanaf dat de testen opliepen en daarna dat ie ineens negatief was geen druppel bloed