Ineens niet meer doorslapen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Laust, 19 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laust

Laust Niet meer actief

Bedankt voor jullie tips. Fijn ook om te lezen dat het er gewoon bij hoort en dat het eigenlijk vanzelf overgaat.
    Honger geloof ik zelf niet zo in eigenlijk. Hij slaapt namelijk al vanaf 4/5 weken door en krijgt ook al bijna 2 maanden 4 flesjes. Daarbij krijgt hij flesvoeding en zit hij aan het maximum.
    De mamahonger zoals jullie dat noemen vind ik eigenlijk heel logisch klinken. Op het moment dat ik hem bij me pak is het ook goed en slaap hij heerlijk verder. Vanmorgen zelfs tot half 9!
    Een sprongetje zou ook zomaar kunnen. Wel leuk, ben benieuwd wat hij straks dan weer kan. Of misschien toch een tand?

In ieder geval bedankt voor de tips en dan pak ik hem gewoon weer lekker bij me als hij weer wakker wordt. Heeft ook wel iets heel gezelligs eigenlijk.

2. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.310
    0
    0
    jullie hebben het over gezellig 's nachts.... is het ook natuurlijk... maar het moet natuurlijk ook niet TE gezellig worden hé ;)
    dat merkt je kleintje ook.... dat hebben ze wel door...
    de nacht is in principe om door te slapen (babys natuurlijk niet altijd) maar ze moeten er niet aan gaan wennen dat het heel leuk is s' nachts... (om dus dan als ze wakker worden, lekker om mama te roepen omdat het zo gezellig is;))

3. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Met gezellig wordt bedoeld (althans, bedoel IK) dat je je kindje lekker vasthoudt en knuffelt en voldoet aan zijn behoefte aan mama. En in mijn ogen mag een kindje eraan wennen dat mama er is als hij daar behoefte aan heeft, hij mag wennen aan mij en aan onze knuffels; dag én nacht.

Uiteraard ga ik 's nachts niet met hem spelen of wat dan ook. De nachten zijn idd om te slapen maar als hij daarbij behoefte heeft aan mij, is dit geen probleem.
    Ik vind zelf dat ik niet alleen mama ben om in zijn lichamelijke behoeften te voorzien. ;)

Deel Deze Pagina