ineens niet meer doorslapen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door elsie22, 28 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elsie22

elsie22 Niet meer actief

klinkt allemaal niet erg positief, maargoed ik ga het wel merken.

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Hier is het slapen ook sinds 4,5 maand minder geworden, hiervoor kwam ze 1 a 2 keer per nacht, nu minimaal 3 keer en dat duurt dus al anderhalve maand....Maar Irem heeft nog nooit doorgeslapen, dus ik ben al jaloers op je dat jij er wel eventjes van hebt kunnen genieten ;)

3. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ja echt lekker is dat, maar het was ook steeds maar een paar nachten achter elkaar en dan een nachtje niet. maar nu is het al weer bijna 2 weken elke nacht.

4. bernadet26

bernadet26 Fanatiek lid

28 sep 2009
    1.335
    1
    36
    winkel medewerkster
    oooo ik lees dit allemaal en denk ooo nee ik hoop dat onze meid dit overslaat pffff.
    moet eerlijk zeggen dat het sinds 2 weken overdag super goed gaat, 2 slaapjes van ong 1,5 tot 2 uur. dat waren eerder echt van die hazenslaapjes van 20 min. en snachts van 19 tot 7 met een voeding tegen 22 uur.
    maar ik wacht af, tot nu toe gaat het dus heel goed maar lees wel vaker dat het tegen deze tijd wat minder kan worden.

5. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ik zat eens te denken, en moet voor de laatste fles om 23.00 mijn zoontje altijd wakker maken, ik dacht misschien haal ik hierdoor juist wel uit zijn slaap vandaan en dat ie daardoor wakker word.
    hij krijgt al groente meestal geef ik die om 17.00 maar als ik dat nou om 18.00 doe en dan rond 20.00 - 20.30 de laatste fles dan lekker naar bed en dan zie ik het wel of doorslaapt of niet.

6. Mamma van Finn

Mamma van Finn Actief lid

23 feb 2010
    451
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb ooit eens op een ander forum gelezen; 'wanneer je het woordje 'opeens' voor een verandering kunt zetten dan is het hoogst waarschijnlijk een sprongetje.' En gelukkig gaan deze vanzelf weer over, even doorbijten dus.

7. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Onze meid had dat een weekje of twee geleden ook. En als ze verkouden is slaapt ze ook slechter en wordt ze sneller wakker. En als ze dan 's nachts wakker wordt wilt ze eten.

Denk dat je er weinig aan kunt doen. Afwachten of het tijdelijk is of niet.

8. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ik denk ook dat het idd een sprongetje is in combinatie met verkouden zijn en een tandje die doorkomt.

9. elsie22

elsie22 Niet meer actief

gisteravond nutrilon forte gegeven aan mijn zoontje in de laatste fles en hij heeft lekker geslapen tot 7 uur! wel om 5 uur even speen gegeven maar geen voeding! ik ben er wel blij mee:D

10. Hansje123

Hansje123 Bekend lid

3 feb 2009
    921
    0
    16
    joe hoe , wij hebben de laatste fles sinds 3 dagen veranderd. en dit heeft gewerkt. Normaal kreeg hij om 23:00 nog de laatste fles met rijstebloem, maar daar moest ik hem voor wakker maken. hij lag dan altijd in een diepe slaap. Na de fles ging hij wel verder slapen, maar werd de nacht heel onrustig. elk uur werd hij dan wakker en wilde niet meer in zijn eigen bed.

Nu hebben we de zware pap fles naar 19:30/20:00 gezet. en wordt hij wel om 1:00 of 2:00 wakker(ik maak hem dus niet meer wakker). Dan geef ik heb een klein flesje van 90ml en dan gaat hij weer heerlijjk slapen tot 7:00.
    1 keer wakker worden vind ik niet erg en daarbij slaapt hij daarna gewoon weer in zijn eigen bed. Maar 5 keer per nacht en elke keer niet zijn eigen bed willen brak mij wel op.

hoop dat hij het zo goed vindt en blijft volhouden

11. giraf

giraf Niet meer actief

Mijn meisje sliep een tijdje terug ook ineens niet meer door.
    Ze is 2 weken lang elke nacht wel een keer of 5 gekomen, terwijl ze 'normaal' van 7 tot 7 slaapt.
    En ineens is ze weer door gaan slapen.
    Als ik haar een voeding gaf dronk ze hem helemaal op, maar als ik hem niet geef vraagt ze er niet om, ze had het niet te koud / niet te warm, schone luier...
    Dus wat het nou geweest is, ik weet het nog steeds niet.

Als je weet dat er niets is (honger, koud, vieze luier) kun je er volgens mij weinig aan doen.

12. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ik had weleens gehoord dat als je het bedje anders neer zou zetten dat ook weleens kon helpen. dat heb ik gister ochtend gedaan en gistermiddag sliep hij toch langer als normaal, kan ook toeval zijn natuurlijk. gisteravond om 19.00 een fles gegeven en toen lekker naar bed, vannacht werd ie om 3.15 wakker, dus dat is best een hele tijd! vanmorgen om 7.45 heb ik hem maar weer wakker gemaakt. ik ga nu proberen de laatste fles wat later te geven of rond 23.30 nog een klein beetje en dan hoop ik dat ie lekker slaapt tot de volgende ochtend!:)

Deel Deze Pagina