Ha meiden, Mijn baby is nu 4 maanden en sliep eigenlijk vanaf 2 weken ofzo aardig door. De laatste tijd redde ze het om van 8 tot 6 ongeveer te slapen, heerlijk natuurlijk! Maar nu de laatste weken wordt ze steeds weer rond 3 uur wakker.. Dan geef ik haar even de borst en dan gaat ze meteen weer slapen maar damn, het ging zo goed! Kan dit komen door een sprongetje (merk verder helemaal niets aan haar)? groetjes, Marit PS en als het een sprongetje is... gaat ze dan vanzelf weer doorslapen of moet ik haar dat nachtmoment gaan 'afleren'?
hoii denk dat het een sprongetje is dan willen ze vaak meer drinken maar dan kunnen zo ook wel weer wat meer youame heefet het afgelopen week gehad dat ze in de nacht weer kwam ze gaan vanzelf wel weer doorslapen
Het gebeurt wel vaker dat kindjes 's nachts weer komen. Hier hebben we dat ook wel gehad, dan zo ineens weer een paar dagen, een week en dan was het weer over... Soms duurt het wat langer. Ik denk altijd maar dat hij het dan nodig heeft... Je kunt ook in de beruchte 4 maanden dip terecht gekomen zijn. Kijk maar eens op www.borstvoedingsforum.nl op die term, je zult een hele rij resultaten krijgen!
Het probleem doet zich hier ook voor. Ik hoop ook maar dat het weer over gaat. Ben zo gewend aan dat hij door slaapt
bij mijn eerste nooit meegemaakt die sliep door vanaf dag 14 en is nu bijna drie en nooit wakker snachts mijn tweede slaapt sinds de 10e dag door en slaapt nu van 20.30 tot 8.30 indd ook afkloppen dat dat zo blijft