Ik ben heel benieuwd wat jullie mening hierover is. In de winkel zie je allerlei soorten koekjes vanaf 6 maanden. Wat vind jij hiervan? En geef jij ze aan je kindje?
Tot nu toe bijna nooit. Maar nu is ze 8 maanden en we zijn overgegaan op nog maar 2 flessen ('s ochtends en 's middags 150cc bij de lunch) dus nu krijgt ze rond een uur of vier wel een liga.
Ik geef eigenlijk nooit een speciaal babykoekje. Sven vindt rijstecrackers of gewoon een broodkorst nog lekker dus geef ik dat.
Lynn krijgt Liga, nijntje koekjes en bambix rijstewafels. Ze krijgt ook andere dingen zoals ontbijtkoek, soepstengel of een lange vinger
Iman krijgt rijstwafels van bambix (?) Voor de rest eet ze nu sultana's. Liga gaf ik ook, maar wat een geknoei geven die dingen haha
zo nu en dan een lange vinger. ik vind liga niet goed zacht worden.. en de koekjes van bambix ook niet echt.. een rijst wafeltje gaat er ook wel in..
Ik geef Emme rijstewafeltjes van bambix, soepstengel, broodkort of een stukje ontbijtkoek. Ik vind liga echt vies en een enorme bende geven. Koekjes vind ik eigenlijk niet nodig. Is volgens mij echt uitgevonden om geld mee te verdienen en niet omdat het nodig is.
Nee ik geef alleen brood, fruit en groenten naast zijn bv. Ik wil suiker en koekjes/snoepjes zo lang mogelijk uitstellen en hem eerst laten wennen aan fruit en dergelijk.
Hier ook rijstwafeltjes en soepstengels. Nu ook Koekjes van Lu. Sweetangel zijn sultana's koemelkvrij?
Lynn krijgt liga en als ze naar opa en oma gaat krijgt ze standaard van opa een lange vinger. Dat weet ze precies. Hier ook peperkoek. Ze eet alles.
tamer krijgt kapitein koek en die vind hij heel erg lekker en verder geen andere koekjes. Af en toe eet hij een koekje van ons.
ik vind rijstewafels nog steeds een beetje eng... omdat het niet zacht wordt.. elijah krijgt smorgens een liga door zijn fruit..
Waarom zou je je baby koekjes willen geven? Ik eet zelf eigenlijk ook geen koekjes. Gewoon de maaltijden en fruit vind ik voor een kind normaal. Misschien eens een keer in het weekend. Maar ik weet niet of het wel goed is op koek te geven, ik vraag het me af,
Hier niet... vind ze veel te zoet en vanille achtig. Hier krijgt hij wel eens een halve soepstengel of een rijstwafel.