17 maanden bv en fase?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door bebe11, 14 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bebe11

bebe11 Lid

25 mrt 2014
    74
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

mijn dochter drinkt 17 maanden bv en de laatste dagen wil ze voor het slapen gaan mijn borst niet loslaten. ze wordt ontzettend boos en gooit de fopper dan weg.

zodra ik haar gewoon in bed leg, blijft ze boos en duurt het erg lang voordat ze toegeeft aan haar slaap. terwijl ze aan de borst gewoon in slaap valt.
    wat kan ik het beste doen? is dit weer zo een fase?

2. baby001

baby001 Bekend lid

5 mrt 2015
    897
    18
    18
    Hier ook zo'n 16.5 maander ;) ik vroeg me ook al af hoe dit nou weer kan. Ik moet er gewoon voor strijden om mn borst weer terug te krijgen! Op een gegeven moment is de boel wel leeg en gaat het zeer doen als ze maar blijft doorzuigen! (En ik raak er op een gegeven moment geirriteerd door!) Dus wil ik mn tepel terug...maar ze houdt vol hoor!

Ben benieuwd naar de reacties!

3. bebe11

bebe11 Lid

25 mrt 2014
    74
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ow wat vreselijk. Ik herken het! Ik heb mijn dochter 2 dagen gedragen in de middag zodat ze wel kon slapen. Gisternacht was ze ook wakker van 2 tot 5 en wilde alleen maar mijn borst. Ik denk dat ze ook soms last heeft van tandjes. Maar verder ben ik radeloos.
    Ik heb haar vanmiddag wel even gelaten in haar bedje. Ze huilde even en daarna speelde ze met haar beertjes. Na 2 keer haar even te hebben toegedekt viel ze na 1 uur in slaap.
    Dus misschien is het ook de dreumes pubertijd ofzo iets?

4. MamaMaya

MamaMaya Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.104
    29
    48
    Ik herken het! Volgens mij een fase, die hier net zowat gepasseerd is (hoop ik). En ik link het ook aan tandjes want overdag wordt er ook wat afgekwijld en in de mond gezeten (tandjes zoeken, noemen wij dat). Het gaat sinds enkele dagen beter hier, ik denk dat we 't stilaan door zijn (zoontje is bijna 19 maanden).

Deel Deze Pagina