brede voet en hoge wreef

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door combijn, 2 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. combijn

combijn Lid

17 nov 2009
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    help:D mijn zoontje van bijna 2 heeft behoorlijke brede voeten en een hoge wreef ben al bij van haren dolcis en scapino geweest voor sandaaltjes maar pff niks past hem hij zit nu in maat 22/23 afhankelijk van het merk welke leuke zomer schoenen hebben jullie tips zijn zeer welkom:)

2. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    mn dochter heeft ook altijd brede voet en hoge wreef gehad.(nu nog steeds)
    maar daarvoor ook alle schoenenwinkels afgeweest, en eindigde bij de speciaal zaak.. nergens anders komt ze er in..
    je betaald wel wat meer..(ahum 2,3x de prijs dan bv van haren)
    maar je heb dan wel goede kwaliteit schoen die ook goed past;)
    en t is nu heel belangrijk dat ze goede schoenen hebben..

3. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    ohja heb altijd t merk Twins.. die hebben verschillende breedte maten.

4. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    WIj hebben laatst schoentjes gekocht bij house of shoes....
    Wel wat duurder maar erg goed!

5. Storm

Storm Niet meer actief

Ik zou ook naar een goede schoenenzaak gaan (mits je portemonnee het toelaat natuurlijk). Het is wat duurder, maar vaak inderdaad wel wat meer keus in breedte maten. En de kennis over voeten en schoenen is bij de verkopers over het algemeen wat beter aanwezig.
    Hoewel wij voor mijn zoontje (ook brede voet en hoge wreef) wel bij van Haren geslaagd zijn voor sandalen. Hij heeft ook mt 23.

6. combijn

combijn Lid

17 nov 2009
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt voor de reacties helaas zijn de genoemde merken niet hier op walcheren te krijgen dus dat word weer verder shoppen:D

7. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Mijn zoontje heeft ook een erg hoge wreef. Hem werd Shoesme aangeraden en die bevallen prima. Wel duur, maar goede schoentjes zijn zó belangrijk!

Overigens viel Shoesme erg klein. Volgens de meetlat had hij maatje 20, maar hij moest een Shoesme-schoentje maat 22 hebben ;).

8. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Mijn zoontje heeft ook een breed pootje (wijdte 5) en hoge wreef. Koop graag schoentjes van trackstyle voor hem. Ik kan niet geloven dat die op heel Walcheren niet te vinden zijn. In middelburg moet er een schoenenzaak zijn die ze verkoopt. Kijk anders eens op hun site voor verkoopadressen. Verburg in Goes heeft ze zeker.;)

Deel Deze Pagina