help mijn zoontje van bijna 2 heeft behoorlijke brede voeten en een hoge wreef ben al bij van haren dolcis en scapino geweest voor sandaaltjes maar pff niks past hem hij zit nu in maat 22/23 afhankelijk van het merk welke leuke zomer schoenen hebben jullie tips zijn zeer welkom
mn dochter heeft ook altijd brede voet en hoge wreef gehad.(nu nog steeds) maar daarvoor ook alle schoenenwinkels afgeweest, en eindigde bij de speciaal zaak.. nergens anders komt ze er in.. je betaald wel wat meer..(ahum 2,3x de prijs dan bv van haren) maar je heb dan wel goede kwaliteit schoen die ook goed past en t is nu heel belangrijk dat ze goede schoenen hebben..
Ik zou ook naar een goede schoenenzaak gaan (mits je portemonnee het toelaat natuurlijk). Het is wat duurder, maar vaak inderdaad wel wat meer keus in breedte maten. En de kennis over voeten en schoenen is bij de verkopers over het algemeen wat beter aanwezig. Hoewel wij voor mijn zoontje (ook brede voet en hoge wreef) wel bij van Haren geslaagd zijn voor sandalen. Hij heeft ook mt 23.
bedankt voor de reacties helaas zijn de genoemde merken niet hier op walcheren te krijgen dus dat word weer verder shoppen
Mijn zoontje heeft ook een erg hoge wreef. Hem werd Shoesme aangeraden en die bevallen prima. Wel duur, maar goede schoentjes zijn zó belangrijk! Overigens viel Shoesme erg klein. Volgens de meetlat had hij maatje 20, maar hij moest een Shoesme-schoentje maat 22 hebben .
Mijn zoontje heeft ook een breed pootje (wijdte 5) en hoge wreef. Koop graag schoentjes van trackstyle voor hem. Ik kan niet geloven dat die op heel Walcheren niet te vinden zijn. In middelburg moet er een schoenenzaak zijn die ze verkoopt. Kijk anders eens op hun site voor verkoopadressen. Verburg in Goes heeft ze zeker.