rugpijn

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by lucky, Dec 13, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lucky

lucky Actief lid

Jun 22, 2006
    494
    0
    0
    Ik heb een vraag omtrent mijn rugpijn. Ik heb sinds een paar dagen last van rugpijn. Het begint aan het eind van de middag en is haast niet te houden. Verder heb ik ook last van mijn buik. Ik ben inmiddels 1 dag over tijd. Wat kan dit betekenen? Ik heb nog nooit zo een pijn gehad verder had ik ook een beetje wit soort lijmachtig slijm. Ik ben sinds mei gestopt met de pil. Kan u mij een beetje op weg helpen? Alvast bedankt. Groetjes lucky.

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi Lucky,

Wat vervelend zeg die rugpijn.
    Heb je ondertussen al een test gedaan? en?
    Rugpijn kan duiden op menstruatie pijn, deze pijn kun je ook voelen als de baarmoeder aan het groeien is. Maar rugpijnklachten kunnen ook wijze op een verkeerde beweging of teveel belasting. Zoals je aan mijn antwoord ziet kan ik je helaas weinig vertellen waar die pijn precies vandaan komt.
    Je afscheiding veranderd naarmate je cyclus vordert maar ook als je zwanger bent.
    Ik ga heel hard voor je duimen! Laat je het weten?

Liefs Imke

3. lucky

lucky Actief lid

Jun 22, 2006
    494
    0
    0
    Nee, ik heb nog geen test gedaan. Ik heb nog wel steeds de rugpijn. Vandaag gelukkig wat minder. De test hebben we nog niet gedaan. Ik ben er niet echt aan toe. Mijn schoonvader is voor het weekend overleden en dus staat mijn hoofd er niet echt naar. Het enige waar ik ook best wel last van heb, zijn soms hele witte stugge afscheiding. Groetjes brigitte.

Share This Page