Heb zoveel spullen dat ik elke avond denk nu ga ik het op marktplaats zetten.(spellen wii ereader,kleding tot maat 68 dsi met spellen echt te veel om op te noemen) Probeer het echt maar komt er niet van hihi maar vind het heerlijk om te kijken wat mensen allemaal te koop hebben staan Soms zie ik echt hele lijsten staan. Hoeveel spullen hebben jullie er nu staan? Doe je dat op 1 avond of doe je elke keer wat erop? Moet echt een schop onder me kont krijgen volgens mij en spullen te koop zetten. Heb net al een beginnetje gemaakt Kopen en verkopen jullie ook boeken? Zie ook veel boeken te koop staan maar nooit staat er verkocht. (bedoel dit niet als verkoophoekje dus geen link!)
Ik zet alle advertenties er elke avond opnieuw op ( stuk of 9) ook voornamelijk DS en 3DS spellen en electronica ze omhoog halen door te bellen kost me anders veelte veel, en de advertenties staan anders na een dag op pagina 50 of verder nu kopiër ik de tekst van de advertentie en plak ik in de nieuwe advertentie, zodoende staan ze elke avond dus weer op pagina 1
Ik heb het in delen gedaan.. Eerst een dag foto's maken... en nu steeds even een paar advertenties erop... Ik weeg altijd alles meteen als ik een foto maak en zet dit een wordbestandje.. dan hoef ik niet eerst in de tassen te zoeken om uit te rekenen wat de verzendkosten zijn..
Op het moment staan er 67 advertenties op>Groot deel Levi zijn te kleine kleding ( maat 50 tot 86 ) Verder mijn trouwjurk, digitaal fotolijstje, wekker radio. klein spul wat we niet meer gebruiken dus. Meestal ga ik er idd een avond voor zitten en zet dan alles er in één keer op, en zodra het dan bijna verloopt zet ik alles er weer opnieuw op ( open dan twee vensters naast elkaar zodat je de tekst over kan kopieren ) Oude advertenties verwijder ik dan gelijk weer anders haalt Marktplaats je nieuwe advertenties er af ( hier iig al een paar keer gebeurd )
Ik heb nu 19 advertenties op mp. Een tijdje geleden heb ik ook ontzettend veel verkocht en ik moet zeggen heb er al heel veel geld mee verdiend. En het huis ruimt ook lekker op. Dus even alle moed verzamelen en plaatsen die spullen Heb er nu trouwens een hoop meisjes kleding op staan en ga binnenkort ook jongenskleding aanbieden. Ook staat er een salontafel op maar helaas nog geen reacties op. Vraag er niet veel voor want hij staat in de weg Boeken heb ik trouwens ook verkocht. Ook een replay broek van mijn vriend die hij te groot had gekocht, jassen, kinderkleding, bbq, theater bonnen echt van alles.
Dank je voor de goeie tips! Me koffie is eindelijk op Ga me nu van de bank slepen en achter de computer vandaan. Laat vanavond weten hoever ik ben gekomen!
Ik verkoop mijn boeken via bol.. Zij vragen wel een deel, maar het werkt wel!! op mp heb ik niets staan...
*applaus* Ik verkoop ook veel via marktplaats. Heb er nu 30 kleertjes op staan van mn dochtertje. Afgelopen zondag 50 stuks opgezet, en nu al 20 verkocht, gaat als een speer en is leuk bij verdienen!!! Om de 3 dagen zet ik de kleertjes er weer opnieuw op, open dan 2 vensters en kopieer de tekst. I love Marktplaats!
We gaan morgen met de kleertjes beginnen. Heb gelukkig alles al gewassen en op maat,mrgen foto's maken.
Ik zet zo nu en dan wat op marktplaats. Zo had ik december/januari al onze babyspullen erop gezet, liep als een trein ik hoef er nooit veel voor te hebben tenzij het echt iets waardevols is. nu moet ik zelf weer sneupen voor de spullen boeken heb ik nog niet verkocht, ben er nl verslingerd aan, alleen doordat we straks de werkkamer als babykamer moeten inrichten heb ik 2 boekenkasten over...dus wellicht ga ik ze toch verkopen. Kleding zet ik meestal in 1 bups erop. en soms komen we iets tegen dat ook wel op mp kan, dan zetten we dat er ook op. Meestal heb ik 1 a 2 advertenties staan met af en toe een piek van 20
Ik had een hele boel kleding erop gezet, 45 advertenties ofzo, stonden allemaal na een dag op pagina 50 ofzo haha heb ook bijna niets verkocht, ondanks dat het maar een euro of 50 cent was, dus heb het eraf gehaald en kijk wel wat ik met de kleding doe En mijn kinderwagenbak staat er ook al een poos op maar no response en die staat nu ook op pagina >100.. Nu binnenkort de hele kinderwagen erop + de maxi cosi en dan gaat het hopelijk beter hihi. Maar kleding verkopen doe ik niet meer via MP, kost me teveel tijd terwijl er niets verkocht word..
Je kan denk ik beter alles in 1 pakket verkopen als elk kledingstuk los Gewoon 1 foto maken van bijv 80 kledingstuks samen. Kost minder tijd en verkoopt denk ik makkelijker.
Ik heb er nu een hoop kleding opstaan, box en boxkleden. Soms verkoop ik wat, maar meestal niet. Het lijkt wel of de een er meer geluk mee heeft dan de ander. Ik ga er niet al te lang mee lopen zeulen en op een gegeven moment haal ik alles er weer af en na een paar maanden zet ik het er weer op.
Verkoop ook vaak wat op marktplaats. Zelfs een motor verkocht die in 3 stukken lag en nog een erg ghoede prijs ook. En veel audio apparatuur en onderdelen. Heb trouwens heel veel dvd`s en oude video banden en wil ze graag verkopen... misschien iemand op zoek??
Wij hebben er nu alleen de motor van manlief op staan. Eerder hebben we wel allerlei dingetjes gedaan als grindtegels uit de achtertuin, babykleertjes, de box, wipstoel, etc. Meeste was nog best snel weg, eigenlijk. Valt niet tegen