Hallo, ik heb een vraag over een innestelingsbloeding of ongesteldheid. Ik ben in juli gestopt met de pil. Ik heb een cyclus van 32/33 dagen. Mijn laatste menstruatie was 24 augustus (eerste dag van laatste menstruatie). Afgelopen woensdag (12 sept) heb ik een positieve ovulatietest gehad. Nu verlies ik sinds gisteren wat bloed. Het was heel weinig gisterochtend, gistermiddag niets en sinds gisteravond weer wel. Vanmorgen had ik bloed op mijn maandverband. Hoewel het wel wat minder lijkt als een menstruatie, is het niet weinig bloed. Ik verlies helder rood bloed. Ik zou eigenlijk pas volgende week woensdag/donderdag ongesteld moeten worden. Denken jullie dat ik nu echt al ongesteld ben of kan een innestelingsbloeding ook hevig zijn en meerdere dagen duren? Ik hoor het graag van jullie. Groet, Romy
hoi het zou te vroeg zijn om nu ongesteld te worden, maar het zou kunnen, na stoppen met de pil kan je cyclus in de war zijn. Het kan ook een innestelingsbloeding zijn ja. Afwachten maar! Mirjam