Ineens niet meer misselijk

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lindsay83, 18 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lindsay83

lindsay83 Niet meer actief

Hoi Allen,

Ik ben momenteel 8 weken en 4 dagen zwanger. 2 dagen terug de 1e echo gehad. Die zag er voor nu goed uit. Over 2 weken heb ik weer een echo. Nu heb ik ineens sinds gisteren totaal geen last meer van misselijkheid, de 4 weken hiervoor had ik hier heel veel last van. Me buik is ook niet meer zo opgezet en gevoelig. Ook heb ik een stekend gevoel in me onderbuik. En waarschijnlijk een blaasontsteking.
    Is dit iets om me zorgen over te maken?
    Dat doe ik wel nl, heb hiervoor een Vmk gehad bij 5 weken.

Wat zijn jullie ervaringen?

2. Ly1

Ly1 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.148
    3
    38
    Drenthe
    Ik denk dat je lichaam er een beetje aan gewend is nu, misschien id je HCG iets gedaald en dat je daarom minder misselijk bent en je daarom minder opgeblazen gevoel hebt (komt ook door de hormonen), ik heb zo rond de 9e week ook krampen maar dat kwam echt door de groei van de baarmoeder, zolang je geen helder bloed verliest is er vaak niks aan de hand. Heb hier toen de vk ook nog voor gebeld.

Maak je je erg zorgen? Dan zou ik gewoon de vk bellen hoor die zijn er natuurlijk voor dit soort dingen, anders blijf je je misschien zorgen maken. maar als er iets niet goed zat hadden ze dat vast op de echo wel gezien.

Ik ben zelf 21 weken zwanger en heb net mijn kuur afgerond van mijn blaasontsteking kan je ook heel erg buikpijn van hebben!

Als je je zorgen maakt: altijd de vk bellen, beter 10x onnodig als 1x te laat

Succes!
    Liefs

3. lindsay83

Beste Ly,

Bedankt voor je reactie. Ik ga zo de huisarts bellen voor een test voor blaasontsteking, mocht daar niks uit komen ga ik de vk bellen. Maak me snel zorgen, temeer ook doordat de vorige zwangerschap niet goed gegaan is.

4. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Ik had dat ook rond 8 weken, ben maar een paar weken echt misselijk geweest en toen was t opeens weg. Was alleen bij 10 weken wel opeens weer een aantal dagen echt misselijk

5. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    ahh had ik ook! dacht dat ik gek werdt! Na 2w kwam t net zo hard weer terug!

6. lindsay83

Fijn te horen dat er meer hier last van hadden.
    Krijg vanmiddag iig uitslag of ik een blaasontsteking heb.

Ik ga maar mijn best doen me niet zo zorgen meer te maken.
    Maar ben gewoon heel erg bang doordat de vorige zwangerschap niet goed gegaan is.

7. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    heb ik ook gehad rond de 8 wkn. was een paar dagen weg, maar kwam daarna in alle hevigheid weer terug!
    je hebt een goede echo gehad dus heeel veel kans dat alles goed blijft gaan.
    en zou t niet goed zijn , dan is je misselijkheid echt niet ineens weg, dus zegt ook niks.

8. frommel

frommel Fanatiek lid

26 apr 2010
    1.042
    0
    0
    Ik heb met 9 weken een MA gehad, en heb toen eigenlijk niks gemerkt behalve dat ik achteraf dacht wel wat minder symptomen te hebben. De schrik was ook groot toen ik bij deze zwangerschap met zo'n 7,5 weken begon te merken dat de symptomen (vooral de misslijkheid) flink minder werden.

Heb afgelopen zaterdag de vk gebeld en mocht voor een echo komen omdat ik me zo druk maakte erom. Ze kon er niks zinnigs over zeggen namelijk, het kán mis gaan, maar hoeft zeker niet. De echo was nog steeds prima in orde. Wederom kloppend hartje gezien en geen teken dat er iets niet goed was.

Ben tot nu toe niet meer misselijk geweest. Probeer me nu maar niet druk te maken over het ontbreken van symptomen, hoewel ik het nogsteeds erg eng blijf vinden. Het hoeft niets te betekenen.

Tóch fijn om in dit topic te zien dat emer mensne er last van hadden ;)

Succes!

Deel Deze Pagina