Ha dames, Ik kon het niet laten deze actie even te delen Ik was gister mijn zoontjes zooi aan het opruimen en toen vond ik dit: (Officieel is het ook een auto puzzel)
haha ik moest even goed kijken zeg... super!! Die acties hebben we hier nog niet maar komt vast nog wel!
leuk zeg!!! Hier hebben ze een houten bumba puzzel, en mijn zoontje brengt het stukje van Bumba constant naar de tv, en legt ie daaronder. Want ja, bumba woont in de televisie natuurlijk Oh, en nog eentje: mijn zoontje gaat tegenwoordig constant staan in zijn stoel. Dan 'zwaai' ik met mijn vinger en zeg streng 'op je billen zitten, nu!' Laatst deed ik dat ook (en het is al lastig om streng te kijken als hij me met zijn meest ondeugende lach aankijkt), en toen draaide mijn dochtertje zich naar hem toe, stak haar wijsvinger op (echt precies zoals ik dat ook doe) en riep: DE DE DE SITTE (= op je billen zitten ) Manlief en ik kwamen niet meer bij van het lachen
ooh zo lief! Hier een foto van mijn dochter in actie: Had mijn orchidee even op de grond gezet omdat de pot nat was.... Bekijk bijlage 106850
Haha geweldig die reacties op elkaar. Als ik tegen mijn zoontje zeg: op de billen zitten. Dan kijkt die mij aan en zegt met zijn vingertje wijzend: nee nee nee mama! Erg moeilijk dan je lach in te houden Bumba bij de tv leggen is ook heeeel schattig!
Wanneer ik eten ga koken, zet ik sem even voor babytv. Dit weet ie al en hij komt rond 5 uur bij me, wijst met zijn vingertje naar de tv en zegt: die?? Als ik dan zeg, oke, dan rent ie naar zijn kleedje en stuitert op zijn kontje en giert t dan uit.. zo lief! ( heb een boxkleed liggen waar ie op moet zitten, anders staat ie met zijn neus in de tv, maar t is soms net een hond..dan zeg ik; sem op je kleed..hahaha klinkt wel wat raar) Gister lag demi in de box te huilen, sem erheen en hij aait over haar voetje, zegt ie: oohh demi. Kon wel huilen, zo lief! hij praat gewoon! Hij brengt haar ook speentjes en knuffels als ze huilt.
Hahaha, die van die orchidee, ik kom niet meer bij Julia snapt de laatste tijd heel goed het verband tussen bepaalde dingen. Een sok duwt ze tegen je voet, als ik zeg 'poep?' loopt ze naar haar kamertje, maar ook als ik zeg 'Julia, nee!' dan komt daar idd zo'n vingertje en loopt ze gerust nog een paar minuten 'Nee, nee, nee.' door de kamer te kletsen
Mareau vertikt het om zijn naam te zeggen. Hij luistert heel goed en pakt alles heel snel op. Wij zeggen dus steeds: wil jij een toetje? Ben jij moe? Kortom: hij noemt zichzelf 'jij'. Jij is moe. Neee, mama is niet moe. Mareau is moe... Hoe hij dat wilde heten: 'Piet' zegt ie heel droog...
Ik leg gister met Thijmen in bed (hij wilde niet slapen... hij wilde in ons bed slapen) en hij lag zeg maar op mijn arm. Toen keek hij ineens naar me en zei: mama ik vind jou heel lief..... Zooooo schattig!