Grotere speen op fles?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Rebelleflower, Apr 22, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Rebelleflower

Rebelleflower Fanatiek lid

Sep 26, 2015
    1,256
    2
    38
    Female
    Mijn dochtertje krijgt al vanaf de geboorte de fles, na wat zoeken en testen zijn we op de difrax fles uitgekomen.
    Ze is nu 7,5 maand is drinkt d'r melk nog steeds uit de S speen.
    Dit gaat prima en netjes dus ik dacht het is vast niet nodig om dan een grotere speen erop te zetten (de tepel kan je namelijk ook geen grotere speen op zetten dacht ik zo haha).
    Maar nu merk ik dat ze de laatste tijd wel steeds wat langer over d'r fles doet, ik heb het niet bijgehouden maar ik merk wel dat ik langer bezig ben.
    Als ze uit een rietjesbeker of tuitbeker drinkt dan is ze niet gewend aan de grote hoeveelheid drinken die er dan ineens in d'r mondje komt.

Dus vroeg ik mij af is het verstandig om dan een grote speen op de fles te doen? Speen M dus.

2. Meisje93

Meisje93 VIP lid

Mar 21, 2015
    32,071
    14,402
    113
    Je kan het altijd proberen. ;)
    Volgens mij zijn wij rond die tijd ook overgegaan op een M speen.
    Had er 1 van kruidvat eigen merk gekocht.

3. grasspriet84

grasspriet84 Fanatiek lid

Jun 17, 2016
    1,778
    32
    48
    Ja, dan is ze toe aan een grotere speen. De rietjesbeker komen veel grotere slokken uit. Als ze gewend is om zo hard te zuigen, zal ze dit ook uit de rietjesbeker doen en zich steeds verslikken of het gewoon laten lopen. Deed T ook.

4. mamaloe250

mamaloe250 Fanatiek lid

Aug 2, 2016
    1,149
    722
    113
    Ja onze zoon ging ook langzamer over de fles doen, toen een grotere apeen geprobeerd en dat ging perfect.

5. Minime2

Minime2 Actief lid

Apr 22, 2017
    148
    18
    18
    Female
    Wij hebben ook de difrax flessen
    En mijn dochtertje is 10,5 week en zit op speciale voeding nutrilon omneo die is ietsjes dikker als de standaard is voor ontlasting.
    Maar wij zitten eigenlijk tussen een S en M speen in heel vervelend.
    S doet ze half uur over en de M 10 min Extra gaatje in de S speen was het ook niet echt ze doet er dan alsnog lang over.

6. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Onze dochter drinkt sinds 4 maanden haar melk met de M speen, gewoon proberen ;)

7. Rebelleflower

Rebelleflower Fanatiek lid

Sep 26, 2015
    1,256
    2
    38
    Female
    Heb het laatst geprobeerd en binnen 5 minuten was de fles leeg! Dat vond ik dan wel weer heel snel!
    Maja ze moet het denk ik wel leren dan..?

8. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Om heel eerlijk te zijn drinkt onze dame ook erg snel hoor. Binnen 5-10 minuten heeft ze haar flesje leeg. Ze heeft geen last van krampen dus ik vind het wel prima

Share This Page