ineens niet meer willen slapen.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door jantina, 4 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    Herkennen jullie dit?
    britt wil niet meer naar bed zins gisteren, normaal gaat ze naar elke voeding toch op zijn minste 2 uur slapen, nu is ze om de 10 min waker of ze raakt kas overstuur als ik haar neer leg in bed.Ze is echt helemaal op maar wil niet slapen...als ik haar laat huilen krijst ze het uit en daarna komt haar voeding omhoog, ze spuugt het niet uit maar ze slikt dan heel veel. ze is ook niet tegenieten, ze wil niks alleen maar op schoot...
    Dit is nu 3 dagen zo de na chten zijn wel redelijk maar mevrouw komt ook ineens weer voor een 6e voeding snachts.
    bij een mnd of 3 zou de rust toch een beetje moeten terug keren...
    als ze niet zo het zuur had liet ik haar huilen maar nu vind ik dit zo zielig :cry: zijn er meiden die dit herkenen...

groetjes jantina

2. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Jazeker. Bastian heeft nu ook zo'n periode dat hij niet wil slapen. Wel heel moe, oogjes wrijven, oortje trekken etc. etc. maar zodra ik hem in bed leg... :rolleyes: Zal wel een sprongetje zijn en daar kun je niet zoveel aan doen. Ik zou haar niet te lang laten huilen, zeker niet als de voeding dan omhoog komt. Het gaat waarschijnlijk vanzelf wel over. Bastian heeft althans ook genoeg periodes gehad dat hij wel meteen lekker in slaap viel.

3. illuminate

illuminate Actief lid

20 apr 2007
    416
    0
    0
    Een aantal dagen geleden had Mark er ook last van. Het gaat nu ietsjes beter - laat ik maar niet te vroeg juigen.
    Na de box was het bedje, en dan viel hij snel in slaap. Maar een aantal dagen geleden was het huilen. Hij wilde alleen maar gedragen worden, en dan was hij ook weer stil. Het kan een sprongetje zijn (4 en halve maand komt er een).

Deel Deze Pagina