brochitis 11 weken zo zielig,even verhaal kwijt

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Dorianne, Mar 6, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

Oct 27, 2009
    1,608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    Mijn oudste dochter (19 maanden) heeft bronchitis en was er behoorlijk ziek van en zit aan de antibiotica.
    Mijn zoon begon vorige week donderdag ook te hoesten, hem dus neusspray en paracetamol gegeven voor de zekerheid.
    ondans dat is hij er niet onderuit gekomen.
    Eerst dacht ik aan en verkoudheid maar afgelopen nacht was hij ineens zo kort dat ik vanmorgen de huisarts heb gebeld.
    Hij blijkt ook bronchitis te hebben en zijn longen zijn ook al geprikkeld.
    Als hij gaapt gaat ijn borstkas en buik zo op en neer, hij moet het echt uit zijn tenen halen:( alsof hij de marathon heeft gelopen en dan overdrijf ik niets.
    Hij dronk al minder en nu krijgt hij het helemaal niet meer op!
    Hij heeft 480 cc al op vandaag, hij drinkt 50 cc en heeft de pijp leeg en valt in slaap half uur later dinkt hij weer max. 50 en dan is het echt op. 4 uur later moet ik hem echt wakker maken om te eten.

hij slaapt nu (is moeilijk voor hem om in slaapt te vallen op dit moment), zal ik hem wakker maken vor zijn eten of lekker laten ligge en hoelang max.? heeft iemand ervaring hiermee?

Hij is zo kort, ik ben bang en vindt het maar eng :x
    zijn nichtje heeft heel erg het rs vius gehad (heeft toen op ic gelegen) en dat zie ik nu de hele tijd voor me!:$

helpt wel om dit even van mij af te schrijven,...
    Ondanks dat probeert hij nog wel te lachen en te brabbelen maar zelfs dat is zielig om te zien zo veel inspanning.

2. Mamalief

Mamalief Actief lid

Jun 14, 2010
    490
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohh wat vreselijk zeg!
    Ik wil je veeel sterkte wensen!

3. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

Dec 6, 2011
    2,649
    76
    48
    Female
    Utrecht
    Ik zou gewoon vaak voeden, niet te lang laten slapen. Kleine beetjes en lkkr z'n rust gunnen. Sterkte lijkt me eng.

4. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Och jee, wat heftig!
    Hij heeft volgens mij vandaag wel genoeg gedronken toch?
    Sterkte hoor. Altijd moeilijk kiezen tussen slapen of wakker maken om te drinken.
    Ik heb nu hetzelfde dilemma. Roan heeft 2 bv op, waarvan 1 er weerr uit is gekomen. En daarnaast 2 flesjes die er ook weer uit zijn gekomen. :(.
    Hij heeft een virusinfectie met ontstoken mond en oogjes en koorts.

5. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

Oct 27, 2009
    1,608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    Mijn zoon dronk niets meer en is helemaal uitgeput! Gisteravond naar de huusarrsenpost geweest die ons door stuurde naar het ziekenhuis. Ze hebben hem daar gehouden en krijgt dadelijk een test voor het rs-virus

6. zwangervan4e

zwangervan4e Fanatiek lid

Jul 23, 2009
    1,037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Sterkte meid en ook voor je kleine en de rest van jullie gezin.

Share This Page