Ineens niet meer zindelijk en pijn met naar wc gaan

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door mamajojo79, 13 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    Onze dochter van 2 jaar en 9 maanden was al tijdje zindelijk. Echt met alles ( nacht en poep en plas) nu ineens plast ze elke keer kleine beetjes in broek en op de grond, ze zegt dan wel OH OH..maar op wc zegt ze dat ze pijn heft zowel met als zonder wc verkleiner ( meerdere soorten gebruikt) en die gebruik ik al zolang ze zindelijk is.

als ik vraag of op de grond plassen geen pijn doet antwoord ze met NEE.

ik bested er geen aandacht aan, gewoon schone broek en klaar en alsnog op wc zetten en aanmoedigen als goed doet.

ga maar laten testen op blaasonsteking alleen zou dat toch ook pijn mpeten doen als ze in broek plast

hoop dat iemand herkent. Dank je wel

2. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Dacht bij je verhaal wel meteen aan een blaasontsteking...
    Misschien overkomt het haar meer bij die ongelukjes waardoor ze het anders ervaart dan op de wc?
    Zou het wel even laten controleren bij de huisarts.

3. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    ja ga zeker naa ha en ff langs cb....ongelukjes had ze daarvoor nooit, en nu dus cointinu weigert naar wc te gaan:(

4. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Zal eerst naar de ha gaan morgen. Dit klinkt als blaasontsteking. Veel water laten drinken.

5. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    willen ze dan ook niet meer naar wc en wel plassen in broek?

6. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Misschien doet de houding van plassen op de wc pijn. Ik heb echt geen idee maar idd wel even naar de ha, wat voor pijntjes dan ook zijn nooit fijn voor de kleintjes

7. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    ja ga ik idd doen ja! thx

8. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Hier idem ze was al zindelijk voor haar 2e verjaardag.. en nu ineens plast ze in haar broek.. heel vaak... ze zegt vaak poepen pijn.. ging er de eerste 2 weken vanuit dat ze daar dus last van had.. en dat het kwam door de drukte.. broer werd 4.. nieuwe slaaptijden ivm school etcetc.. tot mijn moeder zei zou t niet? Meteen plasje weggebracht en ja hoor... ze is nu aam het einde vd kuur en plast nog steeds vaak in dr broek.. kan nog een tijdje duren lees ik overal.. bij jou verhaal denk ik nu ook meteen aan blaasontsteking.
    Hier een duidelijke site: Blaasontsteking bij kinderen | Urologen voor u

9. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    En? Al bij de HA geweest?

10. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    Hi ja sorry gisteren niet aan toegekomen, Ja ben naar de HA geweest. Urine was schoon. Maar gisteren begonnen met beloonsysteem en eigenlijk ging het ook weer gewoon goed, wel weer elke keer beetje te laat maar das niet zo erg, maar niet meer alles laten lopen zoals zondag.

ben benieuwd hoe verder gaat.

Deel Deze Pagina