Voor het eerst maken mijn man en ik ons een beetje zorgen om Astrid. Zij is nu ruim 14 mnd en was altijd erg handig. Stapte over obstakels heen, bukte als ze moest bukken en viel amper. Nu de laatste 2 dagen lijkt ze wel een klap van de molen gehad te hebben. Ze valt heel veel. Tijdens lopen en kruipen en loopt alsof ze de fles jenever heeft gevonden. Herkent iemand zo'n plotselinge ommezwaai? Ik wil nog niet bellen met CB, want ik kan me het gesprek een beetje indenken hihi.." Ach mevrouw, ze is pas 14 maanden, loopt net, ze moet het allemaal nog leren en dat gaat met vallen en opstaan" Tsja, probeer zo'n vrouwtje maar duidelijk te maken dat mijn meisje al stapt vanaf 7 mnd en vanaf 8 mnd aan 1 handje en dat ze prima in de gaten heeft dat ze ergens omheen moet lopen of overheen moet stappen...
Als je je zorgen maakt, zou ik altijd bellen. Misschien niet eens maar het CB, maar direct met de HA. Is ze gevallen de afgelopen dagen of heeft ze koorts?
ja ze is gevallen, maar goed niet op haar hoofd.. ze heeft geen koorts gehad, doet verder ook niet anders dan normaal. We kijken het nog even aan en dan anders bel ik. Ze is nu aan het slapen, dus misschien zit ze wel in een groei van iets..Het is nl al haar 2de slaapje en dat doet ze al even niet meer..
Misschien ook het weer dat inmiddels wat parten gaat spelen. Ik denk altijd maar, beter een keer teveel gebeld dan te weinig.
Hebben kinderen denk ik wel vaker, iig die van mij Hebben ineens van die periodes dat ze niet meer lijken te kunnen blijven staan. Heeft denk ik met de sprongen in hun ontwikkeling te maken. Het gaat als het goed is weer over dus denk als er verder niets met haar is dat je je geen zorgen hoeft te maken.