Hallo, ik had eens een vraag, Wie van jullie die in de koude maanden bevalt heeft een voetenzak in de maxi-cosi gekocht? wij twijfelen want iemand zei mij waarom leg je geen fleece dekentje erover. (kosten van voetenzak best hoog) Wat hebben jullie er in liggen en waarom dit gekozen. Alvast bedankt voor de reactie
Ik heb voor 5 euro in de uitverkoop bij prenatal een mega schattig skipakje gekocht voor in de kinderwagen!
Ik ga een een soort fleece trappelzak kopen. Je hebt ze van verschillende merken. Zoals de babynomade van RedCastle. Dat is een omslagcape met muts en de beentjes zitten los van elkaar zodat ie makkelijk in de maxi cosi past. Deze hebben ze ook van Prenatal. Die is een stuk goedkoper. Verder heb je nog de Travelbag van Reversible. Dit is een jasje en trappelzak in een. Dat vind ik echt de leukste maar is niet goedkoop. Skipakje is ook een goeie optie!
Wij hebben een voetenzak erbij gekocht. Nou ja gekocht, ik heb 'm - gezien al onze andere aankopen - erbij onderhandeld! Pim
Wij gaan voetenzak omdat ons meisje in April is geboren, voor die enkele erg koude dagen gebruikte ik inderdaad een katoenen wiegendekentje en wanneer het niet koud was, maar net te winderig voor niets, gebruik ik een omslagdoek die ik over haar beentjes leg. Dat doe iknu nog best vaak trouwens.
Schreef eerder dat ik een Travelbag of Babynomade zou kopen. Had ik op internet gezien. Maar vandaag in het echt en vind ze eigenlijk helemaal niet bijzonder. Ga nu ook voor de voetenzak van de Maxi Cosi. En volgens mij kun je die ook in de kinderwagenbak gebruiken.
ja hoor eve als dat moet kan dat zeker maar als je een dekbedje hebt met een topzeil op je wagenbak is dat overbodig liggen ze warm genoeg Caitlin is van nov lag met een mutsje zonder jasje onder haar dekbedje topzeil erop en gaan met die banaan
Een fleece-dekentje broeit ook wel heel erg, heb ik ontdekt. Ik geloof dat ik nog een voetenzak ga kopen voor in de buggy.
Bij mij zat de voeten zak er gewoon bij...... ( en ik had er een jasje bij gekregen) een echte winter jas je! Lijkt mij wel fijn voor de kleine een voetenzak!
Ik ga een bunker van lodger kopen. Dat is een voetenzak die je kunt gebruiken in zowel de maxi cosi als in een buggy. Je schijnt deze te kunnen gebruiken tot dat ze drie jaar zijn, wel handig denk ik. op http://www.lodger.com kun je meer info hierover vinden
Hihi, ik ben er gister toevallig zo eentje weest halen. Schitterend gewoon en m'n meisje ligt er zo prachtig in. Als het past maak ik eens een fotootje En het handige is dat je hem de vier seizoenen lang kan gebruiken.