Hoihoi! Even een vraagje! Ik geef nog volledige bv, we zitten nu meestal op 8 voedingen per dag, maar ik heb de laatste tijd ineens ontzettend veel melk. Iemand enig idee hoe dit kan en of dit misschien gevolgen heeft voor Milan (krijgt hij zo wel genoeg van de achtermelk binnen?). En is er misschien iets aan te doen, want het is op zich best lastig zo. Ik heb altijd al wel veel melk gehad, met af en toe een dipje rond de menstruatie, maar de laatste week loopt 't echt de spuigaten uit. Een half uur na het einde van de voeding lek ik echt gigantisch, als ik geen bh aan heb is m'n hele trui aan de voorkant doorweekt. Voorheen waren m'n borsten redelijk zindelijk, dus ik vind dit ineens wel heel raar. Ik had eerst nog dat Milan misschien gewoon niet echt aan het drinken was, dat daarom alles eruit lekte, maar hij groeit gewoon nog supergoed en ik hoor 'm ook echt slikken enzo, dus dat kan 't niet zijn. Ik was vandaag nog op 't cb, dus ik heb 't daar gelijk even gevraagd, maar ze keken me echt aan alsof ik gek geworden was, dus ik ben er maar niet verder op door gegaan.
Is hij misschien aan het regelen geweest? Ik heb in het begin ontzettend veel melk gehad. Daar had Mila echt last van. Huilen tijdens en na de voeding, veel boeren en veel krampjes. Het spoot er ook echt en alles was ook nat. Omdat dit aanhield ben ik onder begeleiding van een LK bezig geweest met blokvoeden en dat heeft heel goed geholpen. Je merkt het wel aan je mannetje als je echt teveel melk hebt. Dan is hij echt minder tevreden. En anders regelt de natuur het vanzelf wel (doordat hij minder drinkt, wordt er uiteindelijk ook minder melk aangemaakt)