hoge rugpijn

Discussion in 'Zwangerschap' started by jaimy22, Oct 24, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jaimy22

jaimy22 Actief lid

Jun 28, 2007
    210
    5
    18
    hoi meiden!
    heb nu ongeveer een week geregeld last van hoge rugpijn ben hier dinsdag voor bij de dokter geweest en die zei dat het door maagzuur kwam heb antagel gekregen , maar het wil toch nog niet helemaal weg gaan:(
    zijn er hier meer meiden die hier last van hebben en wat doen jullie er tegen...

weet ondertussen gewoon niet meer wat voor houding ik aan moet nemen:(

liefs jaimy

2. mommy1983

mommy1983 VIP lid

Mar 30, 2009
    12,507
    5
    38
    ik heb het ook. Het begon bij de 13 weken ongeveer. Ik werd steeds snachts wakker met veel krampen en branderige pijn bij me borstbeen. Ik ben 2x naar de huisarts geweest en 2x snachts om 4 uur naar het ziekenhuis. Ze dachten eerst dat ik galstenen had maar gelukkig na veel aandringen om een echo was dat het niet. Toen ik het weer had nam ik een rennie en toen ging de pijn over. Dus het kwam bij mij door de maagzuur en had ook steeds pijn op me rug tussen me schouderbladen zeg maar echt een rot gevoel. Ik heb me bedeind omhoog gedaan zodat het maagzuur niet naar bover kan komen en dat werkt wel. Als ik er last van krijg neem ik een rennie duo die werken bij mij wel goed. Verder weet ik ook niet hoe je er vanaf kan komen want het word bij mij alleen maar erger omdat de baby aan het groeien is. Ik probeer ook wel op me eten te letten dat scheeld ook wel.
    Ik hoop dat iemand hier een goede tip heeft en tot dan hopen dat het na de zwangerschap weg gaat haha

Share This Page