au au au stomme darm ook:@

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jongmam, 23 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jongmam

jongmam Bekend lid

17 jul 2009
    816
    177
    43
    Vrouw
    Verzorgende-IG
    hallo iedereen
    nou ik zal meteen beginnen met mijn probleem uitleggen
    nou het zit zo snachts wanneer ik in bed lig heb ik last van me darm aan de rechterkant van me zij en het trekt een beetje in me rug alsof de baby lekker in me darmen ligt te knijpen of stampen ofzo
    dat heb ik nu al 2 nachten achter elkaar en eerste keer dat ik het voelde was vorige week denk ik ook in bed
    maar gisteren was het pas erg en mijn stoelgang is ook niet op zijn best
    aan een blindedarm onsteking denk ik helemaal niet en ik heb gelezen over een spatische darm ofzo
    maar misschien komt het omdat me baarmoeder groeit en het drukt tegen mijn darmen ik voel het ook maar aan 1 kant rechterkant dus

naaaaaaaa een heeeeeeel lange verhaal komt mijn vraag
    herken iemand dit en weet iemand ook wat het kan zijn??
    ik ga maandag naar de vk dus dan kan ik het vragen maar heeft iemand een idee

alvast bedankt hea;)

2. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Wat je verteld lijkt mijn verhaal wel. Als ik lekker op de bank zit lekker met me benen hoog of wat dan ook en schuin lijkt het idd net een blinddarm probleem doet zeer met drukken en zo maar wat je ook beschrijft misschien zijn het de darme die opzij gaan om plek te maken voor de baarmoeder, Maar het is geen prettig gevoel idd.

Groetjes Patricia

23+5 uitgerekend 15 feb 2010

3. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    ik heb het heel vaak als ik op mijn linkerzij lig.. dan gaat het heel zeer doen en erge kramp in me buik.. knellende darmen ofzo.. en zodra ik dan terug draai trekt het weer weg..

4. jongmam

jongmam Bekend lid

17 jul 2009
    816
    177
    43
    Vrouw
    Verzorgende-IG
    bij mij trekt het echt niet weg gisteren was het zo erg dat ik er wakker van werd
    hoe ik ook lag het deed ontzettend veel pijn
    toen ik ging zitten ging het wel weer daarna geen last meer van gehad maar ik voel dat ik er weer last van gaat krijgen

5. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Ik herken heel erg wat je verteld en ik heb er zelfs 2 dagen voor in het ziekenhuis gelegen!
    Ze wisten niet zeker of het blindedarm was of niet omdat ik echt verging van de pijn en helemaal niks meer kon, precies zoals jij ook zegt aan de rechterkant met doortrekking naar mijn rug!
    Heb daarvoor in het ziekenhuis een klisma gehad en een pruimedrankje en een dag later kwam gelukkig alles eruit en was de erge pijn ook weg en mocht ik naar huis!
    Spastische darm dus...
    Hoop dat je iets hebt aan mijn verhaal en wens je heel veel sterkte en succes!

Liefs Palmie

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik heb er toen ik zwanger was van Eva heel erg last van gehad. Vanaf 19 weken tot 25 weken ongeveer. Daarna ook nog wel gevoelige darmen gehad. Kwam bij mij volgens mij echt doordat mijn baarmoeder mijn darmen aan de kant drukte.
    Nu heb ik er (nog?) helemaal geen last van!

7. jongmam

jongmam Bekend lid

17 jul 2009
    816
    177
    43
    Vrouw
    Verzorgende-IG
    ik heb er nu opeens geen last meer van maar voel me darmen wel af en toe rommelen en nu voel ik me darmen meer rommelen dan me kindje schoppen:(
    ik heb me kindje vandaag wel gevoeld aar niet zo erg als andere dagen ik weet dat het normaal is rond deze tijd dat je de ene keer de kleine niet voelt en de andere keer wel maar door stress enzo ga ik me toch zorgen maken
    naja gelukkig ga ik maandag naar de vk
    me vriend maak het mij ook niet makkelijk ofzo

Deel Deze Pagina