Ik ben gisteren ongi geworden 3 dagen te vroeg.... Wel wat rood, geen buikpijn... Normaal ben ik hevige ongesteld en moet ik rennen naar de wc smorgens (jak) nu was het alleen wat bij afvegen.. Nu temp ik ook en zal zo mijn temp lijstje bijvoegen... Ik heb geen regelmatige cyclus nu: 30 34 - 40 en nu dus 26 Kan toch geen innestelingsbloeding zijn?? Het is rood... Bij mijn eerste had ik ook wat bruin/ bloedverlies maar dat was minder bij de tweede niets Misschien ben ik wel gewoon ongi maar vind het dit keer raar gaan... Vanaf wanneer naar een eventuele innesteling kan je testen want dan houd ik het gewoon in de gaten.... (kleine info ik heb 2 baarmoeders)
Normaal gesproken zou ik zeggen: ja dat kan wel een keertje gebeuren. Zit dan verder niks achter, het gebeurd dan gewoon. Maar aangezien ik maar 1 baarmoeder heb en geen enkel verstand heb van meerdere, durf ik eigenlijk niks te zeggen over hoe dat zou kunnen werken. Ik weet wel dat sommige vrouwen wat bloed verliezen als ze pril zwanger zijn. Maar ja of dat bij jou ook het geval is deze keer? Misschien dat je lichaam er aan moet wennen dat je gestopt bent met bv. Enige optie voor zekerheid is testen meis. Want ik zie aan je kaartje dat het weer gestopt is? Succes!
Het kan zowel een innestelingsbloeding als een vroegere ongi zijn... Na een eventuele innesteling kun je ca. 4 tot 5 dagen nadietijd wel een testje wagen. Dit is dus je eerste cyclus na de BV? Dan kan het zijn dat je lichaam nog op zoek is naar het juiste ritme, want ook borstvoeding kan een boel op de kop zetten.
Ah... ok... Ook na borstvoeding moet je cyclus nog op gang komen, dus het kan gewoon een kortere cyclus zijn hoor.