ehm, gewoon via gezond eten? Ik heb eigenlijk nooit gedacht aan onze uk extra vitaminen te geven. Stom eigenlijk, hihi. Maar ik zou er misschien wel over na zijn gaan denken als ukkie 1. geen bv kreeg (ook nu nog) en 2. een slechte eter was (helemaal geen groente bijv.). Of evt vitD? Ivm de winter/ weinig zon. Heb daar alleen niet zo'n ervaring mee, we wonen in de tropen.
vraag dat eens op t cb, of even in een mail aan de cb-verpleegkundige.. 't Lijkt mij niet nodig om nu al aanvulling te geven.. Dan werd t, denk ik, op t cb wel verteld dat je vanaf 6e maand vitamines moet geven.. toch??
ik geef geen extra vitaminen, zolang je kindje nog 500cc opvolgmelk krijgt zitten daar alle vitaminen in, teveel kan gevaarlijk zijn!
nooit over nagedacht. lijkt mij als ze genoeg en gevarieerd eten genoeg binnen krijgen... ik geloof by the way verder ook niet in vitaminepillen haha
Geef je nog bv of niet? Zo ja, dan is het geloof ik niet nodig. Zo nee, dan heb je daar geloof ik vitamine d druppels voor. Misschien ff op het cb vragen?
Ik heb eens bij een drogist gevraagd of we ook extra vitamines moesten geven. Dat moesten we echt niet doen zei ze. Alleen op een gegeven moment vitamine D als je kindje minder dan 500 CC melk drinkt.