welke vitamintjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door noena, 14 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noena

noena Fanatiek lid

4 nov 2007
    1.114
    0
    0
    welke vitamintjes kan je het beste geven aan een kindje van 6 maanden??

2. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    ehm, gewoon via gezond eten? Ik heb eigenlijk nooit gedacht aan onze uk extra vitaminen te geven. Stom eigenlijk, hihi.
    Maar ik zou er misschien wel over na zijn gaan denken als ukkie 1. geen bv kreeg (ook nu nog) en 2. een slechte eter was (helemaal geen groente bijv.).

Of evt vitD? Ivm de winter/ weinig zon. Heb daar alleen niet zo'n ervaring mee, we wonen in de tropen.

3. noena

noena Fanatiek lid

4 nov 2007
    1.114
    0
    0
    ze krijgt ook gezond te eten ahahaa..

maar misschien aanvullende vitamintjes wel goed denk ik

4. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    vraag dat eens op t cb, of even in een mail aan de cb-verpleegkundige..

't Lijkt mij niet nodig om nu al aanvulling te geven.. Dan werd t, denk ik, op t cb wel verteld dat je vanaf 6e maand vitamines moet geven.. toch??

5. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

ik geef geen extra vitaminen, zolang je kindje nog 500cc opvolgmelk krijgt zitten daar alle vitaminen in, teveel kan gevaarlijk zijn!

6. Kelly1771

Kelly1771 Actief lid

28 dec 2008
    335
    0
    0
    Zuid Holland
    Mee eens
    ;)

7. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

nooit over nagedacht. lijkt mij als ze genoeg en gevarieerd eten genoeg binnen krijgen... ik geloof by the way verder ook niet in vitaminepillen haha

8. misa

misa Niet meer actief

Geef je nog bv of niet? Zo ja, dan is het geloof ik niet nodig. Zo nee, dan heb je daar geloof ik vitamine d druppels voor. Misschien ff op het cb vragen?

9. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ik heb eens bij een drogist gevraagd of we ook extra vitamines moesten geven. Dat moesten we echt niet doen zei ze. Alleen op een gegeven moment vitamine D als je kindje minder dan 500 CC melk drinkt.

Deel Deze Pagina