Dag Dames, ff een vraag... Mijn dochter loopt nu ruim een maand, maar sinds een aantal dagen gaat ze veel op haar teentjes lopen. Heel apart, want dit heeft ze voorheen nooit gedaan. En het lijkt ook net of ze de laatste tijd steeds vaker valt, of beter gezegd crasht... Terwijl ze heel stabiel liep en ook bijna nooit viel. Het maakt niet uit of ze schoentjes aan heeft of op blote voeten loopt. Hoe komt dit ineens vraag ik me af... Iemand die dit toevallig ook mee heeft gemaakt??
hoi, ons dochtertje deed dat ook wel hoor. de ene keer liep ze gewoon goed en toen ging ze een periode op haar tenen lopen en staan, daarna deed ze het weer gewoon goed, dus hou het in de gaten, maar ze probeert nu natuurlijk ook van alles....dus kijk het even af. zal wel goed komen. groetjes mejon
Louise deed/doet dat ook af en toe... ik denk dat ze nu de stabiliteit kent van op platte voet lopen, even wil oefenen met haar evenwicht door op haar teentjes te lopen. Ik zou het even aankijken en als je je zorgen maakt, even aankaarten bij het cb.
Mijn dochter doet het ook nog vrij veel we hebben er al eens naar gevraagd op het bureau en bij de huisarts maar dit kon voor als nog geen kwaad omdat ze ook wel gewoon loopt. Maar goed als je het zelf niet echt vertrouwd kun je het inderdaad gewoon even aankaarten bij het CB.