mijn borsten groeien niet

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door anja 29, 21 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anja 29

anja 29 Actief lid

11 okt 2006
    400
    0
    0
    heb een vraag ik ben nu 31 weken zwanger en mijn borsten zijn nog steeds niet gegroeid heb ook nog altijd mijn bhs van voor de zwangerschap aan wel zijn mijn tepels groter en meer bultjes er op
    zouden ze nog kunnen groeien!
    Ook heb ik wel ens last van vocht uit tepels maar zou het ook erg leuk vinden als ze een keer gingen groeien heb van me eigen maar maat 70 B :)

2. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Is niks raars hoor...
    Wacht maar tot je bevallen bent en de borstvoeding op gang komt! ;)

3. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    sandra heeft gelijk....mijn borsten groeiden ook niet tijdens mijn zwangerschap, maar twee dagen na de bevalling waren ze ruim twee cupmaten groter! je maakt nu nog geen melk aan, na de bevalling komt dat vanzelf!

4. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik ben 18 weken zwanger en me borsten zijn al een cup groter. ben er wel trots op heb eindelijk wat tiet. mijn zus had echter tot aan de bevalling ook geen grotere borsten gekregen tot dat ze bevallen was en ineens van die flinke knollen had.

5. anja 29

anja 29 Actief lid

11 okt 2006
    400
    0
    0
    hahahahahah :) gelukkig dan wacht ik wel de bevalling af en kijken of ze dan groeien
    wil graag borstvoeding geven maar dan moet je wel wat hebben ja
    Bedankt ;)

6. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    Bij mijn dochter groeide mijn borsten ook niet in de zwangerschap :( maar 4 dagen na de bevalling leek ik wel pamela :)

Bij deze zwangerschap groeien ze wel ;) kijken straks na de bevalling...

jessica

7. babel

babel Actief lid

25 aug 2006
    110
    0
    0
    Ik hoop dat ze bij mij ook niet te veel gaan groeien. Heb nu al cup E dus is wel genoeg toch :)

8. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    ik ben van 70a naar 80 a nu dus bij mij groeien ze gestaag door
    heb vandaag voor het eerst een bh gekocht zonder beugels maar dat zit me ook niet echt fijn met ook niet trouwens en om nou zonder te gaan lopen vind ik ook niet echt lekker

9. Niet meer actief

Hier net zo eentje.. mijn buik is giga maar de rest hahaha

10. latoya1985

22 mrt 2007
    17
    0
    0
    ik ben nu zwanger van de tweede en ik had altijd een aa cupje en nu zit ik op een volle C, ik hoop alleen dat het zo blijft, want ik ben blij met wat tiet eindelijk!

11. Dora

Dora Bekend lid

25 apr 2006
    762
    0
    0
    hmm ik heb ook iets meer maar niet echt veel of aantoonbaar... had er wel op gehoopt hehe ;) maarja even bekijken maar na de bevalling :)

12. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb ook niet meer volume zou ik maar zeggen. Maar er wordt inderdaad gezegd dat je na je bevalling ineens heuze memmen krijgt.. We zullen zien. (Mijn man zou het wel leuk vinden ;) )

13. joyce

joyce Bekend lid

die van mij zijn ook niet zoveel gegroeid van een c75 naar een c85.
    als ik andere hier weleens lees dat ze bijvoorbeeld op de helft van hun zwangerschap al 3 maten gegroeid zijn :confused: dan denk ik hoe krijg je het voorelkaar.

14. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    bij mij groeien ze ook nog niet! ;)

15. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    de mijne pakken hun 2de kans ook niet aan hihi :)

16. Anz

Anz Actief lid

21 dec 2006
    288
    0
    0
    Den Haag
    Bij de eerste kreeg ik van een kleine B een grote B, maar die zijn praktisch helemaal weer terug. Qua grootte dan, want ze zijn niet meer zo fier! :D :( Nu bij de tweede zit ik al op een C! Na de bevalling werden ze even wat groter, maar na de stuwing (waar ik helemaal niks van voelde), gingen ze weer terug.
    Hoop nu toch dat er dit keer wat meer overblijft! En dat ze qua vorm blijven!

17. Jessy25

Jessy25 Actief lid

1 nov 2006
    310
    2
    0
    Receptioniste
    Katwijk
    Jeetje wat is het toch oneerlijk verdeeld hee! wil je wat van mij hebben? ik heb normaal cup 75 E en ik pas niet een BH meer! wist dat t zou groeien maar niet zoveel..en ben pas net onderweg... mn vriend klaagt niet trouwens ;)

Deel Deze Pagina