Gaan we weer ... Volgende week zondag hoopt onze tweede 3 jaar te worden. En we hebben werkelijk geen idee wat we moeten geven. Fiets hebben we nog van de oudste, die laten we tzt opknappen. Duplo hebben we echt meer dan genoeg van, Toet Toet kijkt hij niet echt naar om, Bruder wagens hebben we er inmiddels ook aardig wat van. Puzzels vind hij wel leuk, is leuk om er bij te geven, maar we zijn echt op zoek naar een 'groot' kado. Hopelijk hebben jullie leuke tips?!
Wij hebben een skelter gekocht. Hij wordt in december 3. Kwam deze in nieuw staat tegen op marktplaats. Skelter heeft hij al in gebruik, dus op de dag zelf krijgt hij nog een klein cadeautje zodat hij iets uit te pakken heeft. Ik vind het ook erg lastig. Hij heeft al zoveel.
dit is wel heel leuk, die kun je met de duplo combineren: Hubelino Kugelbahn Basis Baukasten 106 Teile Duplo kompatibel - GOKarli Carrera Rennbahn Onlineshop
Toen onze zoon 3 werd, heeft hij iets van Thomas de Trein gekregen. Volgens mij de mijnberg, maar ik ken niet alle namen van de gebouwen uit m'n hoofd
Dit poppenhuis heeft onze zoon gekregen met z'n verjaardag. Is echt de beste aankoop die we hebben gedaan. Hij speelt er iedere dag mee. Kidkraft Brandweerkazerne met politiebureau | Poppenhuis.nl
Dit hebben wij al in huis voor 5 december en verjaardag drie dagen later: Playmobil 6750 1-2-3 grote boerderij? Bestel nu bij wehkamp.nl en Fisher Price Little People Wheelies pretpark | Blokker Is ie misschien fan van iemand, zoontje is bijvoorbeeld gek op Brandweerman Sam....anders misschien een step of werkbank?!
Nee niet perse fan, hij vind alles wel leuk. Toevallig zegt hij zelf dat hij een step wil en heb ik vandaag naar een werkbank gekeken. Playmobil is ook nog een leuke optie idd!
Heel gaaf, maar beetje prijzig. Dan krijgt hij daarnaast niks meer van de verdere familie, ook zo sneu voor hem
Keukentje, houten trein, duplo trein, garage met auto's, werkbank, spelletje, kassa met mandje met boodschappen en nepgeld, zandbak, glijbaan, gereedschapskoffer, step met drie wielen, knikkerbaan, winkeltje, kleiset.
Mn oudste hadden we destijds Thomas de trein gegeven, leuk ook om uit te breiden met rails, gebouwen en treintjes! Hij speelt er nog steeds mee Mn dochter vond ik ook zo moeilijk, wan t idd: veel heb je al. We hebben nu een prinsessenkasteel van playmobil gegeven, maar je hebt er voor jongens ook vanalles van: ridderkasteel, of winkel/camping etc Misschien een trampoline?