Hoi Allemaal, Ons meisje is bijna 11 weken oud en doet het echt super goed ! Slaapt al heerlijk door van 8 tot 8. Doordat ze echt al een hele nacht doorslaapt en begin in de avond haar laatste fles al krijgt, krijgt ze niet de 5 flessen wat ze volgens het cb moet hebben. Ze komt nu uit op 4 flessen per dag. Ik heb gisteren 5 flessen geprobeerd ( dus snelle achter elkaar) maar ik merk aan haar dat ze er dan weinig behoefte aan heeft. Wat moet ik nu doen ?
Geen idee 'k was helaas niet in zo'n luxe positie . 'K zou even het bureau bellen. Geniet er lekker van!
Heerlijk dat ze zo goed slaapt! Hoeveel weegt je kindje? Geef je 180+6? Ik denk dat dit geen probleem is hoor, als ze honger zou hebben dan merk je het wel
Het is een lang slank meisje. Met 8 weken woog ze 4600 gram maar was al 60 cm. Ze drink nu 180/6 maar dan 4 flessen. Toen ze de avond fles 22.30 uur nog kreeg was het 5 x 150/5 . Daarom nu een beetje dilemma. Heel veel zeggen van ze meldt zich wel als ze honger heeft. Maar ik wil haar natuurlijk ook niet te weinig geven.
Mijn dochter kreeg rond die leeftijd ook vier flessen van 180/6. Zij dronk altijd minder dan de "formule" van het CB. Als ze maar genoeg natte luiers hebben en genoeg groeien is het goed. Mijn zoontje is ook 11 weken en krijgt 6 x 120/4.