hallo dames, nu net naar het toilet geweest en ineens een donkerrood plasje bloed..zo ineens... wel een zeurende buik, niet echt buikpijn of buikkrampen...vk gebeld, maar aangezien ik nog maar zo pril ben heeft een echo niet echt zin, wel de echo verzet van 16maart naar as dinsdag..voel me zoo ellendig..betekent dit dat het een mk wordt, of hebben hebben mama's dit meegemaakt, en toch een goede zwangerschap beleefd.. Bij mijn zoontje had ik dit nl helemaal niet....
Het hoefd niks te zijn, maar dat is idd moelijk te zeggen. Alles is beter doorbloed nu dus er kan gauw een vaatje knappen. Ik heb ook tot 13 weken constant een plasje bloed verloren en elke x was er met de beeb niks aan de hand. Wat het is geweest is nog steeds onbekend. Succes en hoop dat het niks is.
dankjewel... Ik hoop ook dat het niks is, voel me nu zo onzeker... hopelijk zet t niet door...maar er zit helaas niks anders op dan afwachten he...
Even een update, na het plasje gisteren niet meer echt gebloedt..wel een beetje bruin bij afvegen maar niks heftigs.. Ik heb wel een beetje gezeur in mijn onderbuik, maarja ik voel nu natuurlijk alles 3x zo goed.hopelijk heb ik aanstaande dinsdag goed nieuws.
Dankjewel, maar ik vrees dat het klaar is. Gisteravond onder de douche flink gevloeid, aantal ''propjes'' en stolsels erbij, en vloei vandaag heftig door. Ik ga ervanuit dat het helaas afgelopen is.. weet iemand of ik wel gewoon naar de vk moet gaan dinsdag? groetjes Sientje
Arme Sientje, wat naar voor je. Ik zou wel naar de vk gaan. Dan kan ze gelijk een controle-echo maken om te zien of je helemaal schoon bent. Heel veel sterkte! Suus
Dankjewel voor je reactie. Ik zal morgen nog even bellen voor de zekerheid, maar je hebt inderdaad gelijk, stel er zit nog iets dan is het wel gelijk duidelijk.. Liefs Sientje