Help, ik bloed WEER? hoe kan dit nu!

Discussie in 'Miskraam' gestart door Shantii, 7 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shantii

Shantii Bekend lid

30 jan 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

sommige kunnen mijn verhaal misschien herinneren. Heb voor 3 weken terug een mk gehad was toen bijna 6 weken.. A fijn, bloeden was begonnen na het bloedprikken en mijn hcg minder dan 1 bleek te zijn. Maar ik bloedde niet veel, heb hier ook nog een topic over geopend .. Na 4 dagen stopte het bloeden al. Nou op cyclusdag 8 echo gehad omdat wij al in de medische molen zitten, alles zag er goed uit en we konden door.. Op cyclusdag 15 weer een echo, geen activiteit te zien in de eierstokken, maar dit kon nog inverband met dat ik altijd trage eigroei heb. Wel was mijn baarmoederslijmvlies dikker geworden en nu 7mm.. En zo uit het niets, heb ik oppeens me wc papiertje vol met lichtroze bloed na het plassen en dit was van zaterdag op zondagnacht, cyclusdag 18.. En ja hoor bij het wakker worden bloed, en nu nog steeds.. Wat kan dit nu weer zijn? Heeft iemand enig idee? Ik snap er werkelijk niks van en maak me toch wel een beetje zorgen! Hoop dat hier iemand weet wat het kan zijn?

2. Flavour

Flavour Niet meer actief

Dit kan al je menstruatie zijn. Een beetje vroeg, maar het kan heel goed.

Suus

3. Shantii

Shantii Bekend lid

30 jan 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

maar dat zou betekenen dat ik geen eisprong heb gehad want er groeide geen follikel volgens de metingen die ik heb laten doen in het ziekenhuis. Ik wist niet dat dat mogelijk was?

Bedankt voor je antwoord meis! Zijn er nog meer die het herkennen of ben ik weer een geval apart hihi :p

4. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ik heb ook weleens geen eisprong gehad na een mk, dus ja dat kan heel goed!

Suus

5. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    mijn cyclus was na mn miskraam ook in de war, het moet gewoon allemaal weer een beetje bijkomen en tot rust komen.

Deel Deze Pagina