Ineens slaat de avond om.....

Discussie in 'De lounge' gestart door Flinstone, 25 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    Weet hij de volgende dag nog wat voor slechteen dronk hij heeft gehad? Als hij weer bij zinnen is, zou ik toch even een goed gesprek aangaan. Hij komt duidelijk agressief over en jij voelt je daardoor bedreigd en angstig. Als hij vaker zo'n slechte dronk heeft, zal hij zijn drinken moeten beperken, ook voor hemzelf. Hij kan ook een verkeerd iemand tegenkomen in zo'n bui!

2. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Alles wat iedereen hierboven zegt. Niet normaal dit! Doe er wat aan/mee!

3. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Er is natuurlijk geen excuus voor maar waarom moet iemand meteen weg als er zoiets gebeurd?
    Het lijkt wel een trend: ga maar meteen weg, verbreek je relatie want 't gaat 'm niet meer worden.
    Deze man heeft zeer waarschijnlijk een kwaaie dronk, als dit gedrag alleen voorkomt tijdens het drinken.
    Het lijkt mij, dat het misschien verstandig is om hier over met hem te praten (als hij weer nuchter is;)) en afspraken te maken omtrent dit gedrag in combinatie met alcohol.

4. Islah

Islah Niet meer actief

Inderdaad. Ik zou eerder zeggen: nooit meer hem alcohol laten drinken.

5. Khlo

Khlo Fanatiek lid

16 jan 2015
    1.022
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klopt, maar ik zou er dus voor kiezen om bij zo iemand wel weg te gaan. Fijn als je straks kinderen hebt, je vent alcohol drinkt en je dan zo'nkerst hebt... Ts is doodsbang voor hem en waarom is hij boos? Omdat ze de hond niet goed uitliet. Oprotten gek. Als men alcohol op heeft komt de ware aard van mensen naar boven. In dit geval dus een vreselijk agressieve vent. Bedankt, daar zou ik geen kinderen mee willen.

6. Islah

Islah Niet meer actief

Nou dan hebben wel heeel veel mensen een ware, agressieve aard...

7. sydneys

sydneys Niet meer actief

inderdaad.

8. mutsie79

mutsie79 Fanatiek lid

6 sep 2007
    2.567
    221
    63
    Jeetje......als iemand zó reageert en daarna ook nog rustig kan gaan slapen?.......................

9. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Precies. Kennelijk kan hij slecht tegen alcohol. Niet meer srinken of hoogstens een glaasje ofzo. Kijken of hij zich daar aan houdt, anders zou ik geen partner hoeven die zich zo gedraagt en waar ik bang voor zou zijn. Sterkte, hopelijk komen jullie samen tot een oplossing.

10. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Als je echt bang bent dat je man je iets aan kan doen, vind ik dat je bij hem weg moet gaan. Een partner moet je een veilig en liefdevol gevoel geven. Natuurlijk heeft iedereen wel eens een meningsverschil, maar je hoort nooit bang te zijn voor je partner. Ik denk dat dit een heel duidelijk signaal is dat het geen veilige en liefdevolle relatie is.

11. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Daar ben ik het eerlijk gezegd wel mee eens ja, tenzij er uitzonderlijke omstandigheden zijn om het e.e.a. te verklaren. Maar ik zou mij sowieso flink achter de oren krabben voordat ik met deze man aan kinderen zou beginnen TS. Sterkte. 😞😔

12. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Als je niet tegen drank kunt moet je het laten staan. Geen discussie mogelijk.
    Verder als iemand zonder enige aanleiding zo agressief wordt met drank zou ik maken dat ik weg kwam nu er nog geen kinderen zijn

13. tikigo

tikigo Bekend lid

16 okt 2012
    595
    0
    16
    NULL
    NULL
    Per direct wegwezen daar! Bang in je eigen huis? Nooit, dan maar weg. Met zo iemand valt ook niet te praten en zulke streken verliezen ze nooit, kwade dronk verlies je niet... Geloof ken het in mijn eigen omgeving, zit dan altijd met gekromde tenen... Gelukkig heeft mijn man dit niet!

Hoe is het nu?

14. Islah

Islah Niet meer actief

Ik vraag me eerlijk gezegd wel af hoe de reacties zouden zijn als een man een keer bang voor zijn vrouw/vriendin zou zijn (zulke gevallen ken ik persoonlijk wel) vanwege een hormonale aanval.

15. Bailief

Bailief Niet meer actief

Praat eerst eens met hem als hij wakker is. Vertel hem wat er gebeurd is, vraag of hij er nog wat van weet, etc. Je zegt dat hij dit nog nooit zo erg gehad heeft, misschien is de drank hem wel slecht gevallen. Heb je nog geslapen vannacht?

Gelijk weggaan vind ik wel wat overtrokken als dit voor het eerst is dat het zo extreem is. En daarbij kan hij toch ook gewoon minder of niet meer drinken...

16. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Als dit alleen voorkomt wanneer hij teveel drinkt: ga met hem in gesprek. Mensen kunnen door alcohol enorm veranderen (mijn man is ook niet een prettig persoon met alcohol op, daarom drinkt hij niet veel).

Komt dit ook voor terwijl hij niet drinkt of er nog andere signalen zijn: denk goed na, het is niet normaal bang te zijn voor je man.

17. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Als eerste wil ik zeggen. Dat als een man in zon bui is je hem beter even kunt laten uitrazen.
    Toen hij naar binnen ging de hond ging pakken en ging lopen had je hem eigenlijk zijn gang moeten laten gaan.

Dat hij meteen in slaap is gevallen wil eigenlijk al zeggen dat hij er niet helemaal bij was.
    Misschien zat hij wel ergens mee en is dat door het drinken verkeerd gevallen.
    Weggaan is hier niet echt nodig een goed gesprek ja zeker wel.
    Hij kan drinken maar zich ook normaal gedragen. Anders slaapt hij maar tussen de glazen en borden op de bank.

18. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.498
    4.338
    113
    Vrouw
    Jeetje wat een vervelende situatie! Waarom laat je je zo behandelen? Kom op meid je bent toch zeker meer waard?
    Ga op zoek naar een eigen plekje en kies voor jezelf. Angst voor je partner is iets heel slechts en ik kan het me niet voorstellen. Ik weet wel dat ik niet zo zou willen leven.

Succes

19. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Ben benieuwd hoe het nu is..... Hopelijk is alles weer in orde ?

20. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    Even voor de mensen die zeggen wegwezen: ik heb ook ooit een vriend gehad die agressief kon reageren. Dreigde op een dag, toen ik een keer wat later thuis zou komen (lees 22.30 want was bij een vriendin die een half uur fietsen bij mij vandaan woonde) de sleutel aan de binnenkant van de deur te doen zodat ik niet meer naar binnen kon. Ik ben behoorlijk tegen hem uitgevallen. Blijkbaar zo erg dat het angstaanjagend was, want hij heeft die nacht op de bank geslapen. Moest hij daarom bij mij weg? Hij was overigens het type rugby-speler die er niet voor terugschrok om de confrontatie met een uitsmijter bij een disco/café aan te gaan (en dat ook echt deed) en ik was destijds nog een iel grietje (1.66m, 54 kilo).

Deel Deze Pagina