Pfff kan gewoon niet slapen. Last van me buik. .. Denk mee darmen. Tot daar aan toe. Maar Jeetje die kramp in me benen T.T hebben jullie dat ook? Zoja wat doen jullie er tegen? Loop al 1x per maand bij de bekken fysio. Gaat dan even goed maar uiteindelijk toch weer au. ..
Ik heb het vooral na een drukke dag dan heb ik kramp in benen en knieën. Plus vaak snachts ook last van mijn buik,erg vervelend
Ik had het ook, dat je snachts wakkerschiet van vreselijke kramp in je voet of kuit. Van alles geprobeerd... Tot ik een bizarre tip kreeg... Stuk handzeep ( gewoon een ouderwets stuk harde zeep uit de verpakking) bij je voeteneind onder je matras leggen. Ik heb keihard gelachen, maar het wel gedaan.... En nu al weken krampvrij!! Ik zou zeggen: give it a try!
Meer drinken.. En magnesium + calciumtabletten slikken.. Van dat stuk zeep heb ik ook al meerdere mensen over gehoord die daar baat bij hadden
Haha dat is wel de meest bizarre tip die ik ooit gehoord heb. Maargoed proberen kan geen kwaad toch zeep in overvloed hier
Als je kramp in je kuiten hebt, dan je tenen zo ver mogelijk naar je toe trekken. Dan gaat de kramp weg. En idd een stuk zeep onder het matras, en/of je voeteneind iets omhoog wil ook wel helpen
Dit inderdaad! Even je tenen naar je toe trekken om kramp tegen te gaan. Ik heb er ook last van, slik in de avond nog een magnesiumtablet voordat ik ga slapen. Al was het alleen maar psychisch, dan zou het nog helpen
Kramp niet, maar oh die wiebelbenen. Als puber had ik saar ook zo'n last van. Bij mijn eerste zwangerschap ook en nu weer! Zo irritant!
Ja mn tenen naar me toe trekken had ik ook. Al geprobeerd maar hartnekkig dat het is... Ging niet weg natuurlijk. Manlief heeft echt van alles geprobeerd haha... Heb toch wel ff uurtje geduurd voor het weer weg was. En smorgens begon het weer...