Ik ben nu 6,6 weken zwanger(op mn banner staat 8,3 weken maar was vorige week voor een echo geweest en de echografiste zei dat ik toen 6,1 weken was, het hartje klopte wel). Ik had al wisselende symptomen in het begin van mn zwangerschap, maar sinds vorige week merkte ik wel wat meer zoals gespannen borsten en pijnlijke tepels en best wel misselijk. Ik had dit allemaal tot gisterenmiddag en 's avonds waren de symptomen in 1 keer weg terwijl ik ze gewoon elke dag had.. Nu heb ik nog steeds dat ik niks voel, hele zachte borsten en niet meer misselijk. Ik ben nu echt heel erg bang dat het niet goed zit omdat ik met mn vorige miskraam ook geen gevoelige borsten meer had. Zou het kunnen dat het een miskraam wordt of gebeuren dit soort dingen vaker? Groetjes
Ik heb het ook gehad hoor dat ineens alle kenmerken stoppen, daar is niks mis mee. Maar bij mij kwamen ze wel weer gezellig terug na verloop van tijd hahaha. Dus geniet er maar ff van. Volgens mij hoef je je geen zorgen te maken voor een miskraam want dan krijg je allerlei verschijnselen zoals buikpijn. Gelukkig heb ik hierin geen ervaring maar ik zie dat wel als meest voorkomende klacht voorbij komen.
Dankje Maar had je dan ook dat je echt helemaal niks meer voelde in 1 keer, net of je je totaal niet meer zwanger voelde?
Ik heb het misschien erg makkelijk gehad maar ineens had ik nergens meer last van en voelde ik me zoals vanouds Maar na een week ofzo kreeg ik toch weer last van misselijkheid....helaas ook wat krampen erbij maar dat bleek niks te zijn. Na die 3 maanden voel je je helemaal zoals vanouds, tenminste zo ervaarde ik het. Nu heb ik wel last van pijn aan de banden maar dat is normaal
Geloof me dat komt weer terug.... Het komt met vlagen, je hormonen zijn niet elke dag even veel. Geniet er gewoon heerlijk van dat je zwanger bent zonder klachten
Ik hoop toch dat het terugkomt, dan voel ik me zekerder, vond het gewoon zo vreemd dat alles in 1 keer weg was :O De 22ste heb ik een tweede echo, kan eigenlijk niet zo lang wachten..
Hoi Fashion! Ik heb het ook gehad, dat ik een paar dagen niets meer voelde... Vooral mijn borsten voelden "normaal" . Heeft maar een paar dagen geduurd... Nu is het weer terug + verergerde misselijkheid.. No worries.... Hoeft niet altijd negatief uit te vallen... Snap dat je ongerust bent,dat was ik ook... maar probeer er niet te veel op te focussen (makkelijk gezegd)... Succes meis....!
hoi Fashion.. ik had t met anna ook.. rond 7 wk waren ineens alle kwaaltjes weg.. echt helemaal.. ik was zoooo ongerust.. ik ging toen met 8.4 wk met lood in mijn schoenen naar de vk voor de eerste echo.. er was niets aan de hand.. mooi beebje, kloppend hartje.. volgens haar was t heel normaal.. over een paar dagen krijg je t vast dubbel en dwars terug.. als je het niet vertrouwd de vk bellen.. misschien kan zij je dmv echo geruststellen.. hier kon dat gelukkig wel.. knuff
Kan hoor, het schijnt dat dat nog wel kan wisselen per dag......ff in de gaten houden en anders VK ff bellen en desnoods een echo vragen.
Heel erg bedankt voor jullie berichtjes, geeft mij wat meer moed Ik had vanochtend nog maar het ziekenhuis gebeld of ik daar nog een echo zou kunnen krijgen maar ze zei zolang je geen bloedverlies hebt doen we dat niet. Ze zei dat ik beter de afspraak bij de vk kan afwachten. Maar ik vind het fijn om te horen dat ik niet de enige ben en dat het niet negatief hoeft te zijn. Ik ben zo benieuwd naar de echo de 22ste!