Overtijd, bruinverlies maar negatieve test

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door cd28, 6 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cd28

cd28 Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.344
    106
    63
    Ik ben altijd heel regelmatig ongesteld geweest (28 dagen). Echter de laatste maanden is er geen touw aan vast te knopen. Ging van 30 naar 26 naar 23 dagen (na stoppen met de pil). Inmiddels zit ik op dag 33. Heb sinds dag 28 af en toe wat bruinverlies. Was er echt van overtuigd dat ik zwanger was dus vol vertrouwen op dag 30 een test gedaan maar witter kon hij niet zijn.

Iemand enig idee hoe dit kan?

2. LindsayS

LindsayS Bekend lid

26 jan 2014
    798
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weet je wanneer je je eisprong hebt gehad?

3. cd28

cd28 Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.344
    106
    63
    Nee helaas, laatste menstruatie begon 4 april. Dat is het enige wat ik weet.

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

\

Wanneer ben je gestopt met de pil?
    Want je schrijft altijd regelmatig ongesteld te zijn geweest (28 dagen), maar dat was zeker ten tijde van de pil of niet? Dan kun je niet spreken van regelmatig. Dat zijn gewoon pilcyclussen. Je natuurlijke cyclus ligt dan plat en met de pil is het logisch dat je een regelmatige pilcyclus hebt.

Ik neem dus aan dat dit nu je 4e cyclus na pilstop is. Het kan inderdaad schommelen na pilstop. Je natuurlijke cyclus moet zijn balans weer vinden zeg maar.

Dat bruinverlies kan een voorbode (lange aanloop) zijn van je menstruatie welke een dezer dagen dan doorbreekt.

Hoop dat je gauw duidelijkheid hebt.

5. cd28

cd28 Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.344
    106
    63
    Ja dat klopt. Echter vorige keer dat ik stopte kon je de klok er ook op gelijk zetten. Dus ben er te gemakkelijk vanuit gegaan dat dat nu ook zo zou zijn denk ik..

6. Marlo

Marlo Bekend lid

30 aug 2014
    845
    161
    43
    Dat kan best een paar maanden duren voordat je cyclus weer op orde is!

7. Sarahhhh

Sarahhhh Niet meer actief

Mijn cyclus is nu ook heel raar hoor. Eerste cyclus na stoppen was 32 dagen maar de tweede 24 dagen. Komt allemaal door t ontpillen

Deel Deze Pagina