Hallo dames, Bij deze mijn echo van rond de 6 weken, ziet dit er normaal uit? We hebben wel t vruchtje gezien en t hartje zien kloppen, maar ik snap niet goed wat wat is. Voor mij is dit een groot zwart gat met een cirkel en een fel wit stipje.. Ik hoor graag van jullie. Liefs destiny
Zwarte vlek de vruchtzak met vruchtwater (vloeistof kleurt zwart op een echo. Linksonderin zie je een een soort van half wit maantje (als je goed kijkt is het een heel wit rondje). Dat is de dooierzak en daaronder zit het vruchtje (helemaal tegen de wand van de vruchtzak aan. Op deze echofoto is het vruchtje bijna niet te zien omdat hij heel strak tegen de buitenwand aan ligt
Okee bedankt allemaal nu heb ik het duidelijk, t vruchtje zit er inderdaad wel want we hebben t met de echo gezien en klopt inderdaad dat t aan de wand ligt, alleen jammer dat t op de foto niet goed te zien is. Maar bedankt voor de duidelijke uitleg!!
Zo zag mijn echo er met 6weken ook uit. Ziet er goed uit hoor. Vooral dat jullie het hartje hebben zien kloppen is een goed teken.
Is ook moeilijk te zien hé als het nog maar een paar mm groot is Bij je termijnecho zul je verbaasd staan