Ik ben op zoek naar wat dikkere sokjes (die ook in schoenen passen) en slofjes voor binnen voor mijn zoon met mt 21. Ik had aapies (maar vind ikw el wat duur nij hij daarnaast ook schoenen heeft) en heb nu schoenen nu hij 2 mnd los loopt. Echter wil ik dat hij in huis wel slofjes draagt.
mijn zoon heeft sokken van ter stal, die zijn lekker lang, tot bijna aan zn knieen lekker warm dus haha en voor binnen heeft ie ook aapies en voor buiten ook schoentjes. ik vind de aapies ook duur aangezien hij ze niet verslijt maar alleen eruit groeit maar het zijn een van de weinige sloffen die hij aan zn voeten laat en ook blijven zitten. wij hebben ook al vanalles gehad maar kom toch steeds weer bij de aapies.
ik heb nu ook van hema sokken die tot zijn knieen zijn, alleen van mij mogen ze nog wel wat dikker...
Sokken van de Hema, nou ja t zijn bijna kniekousen... En hier slofjes van de schoenenreus (van Cars, erg lelijk, maar hij vindt ze geweldig). Heb bewust slofjes (maat21) met klittenband genomen zodat je ze wat strakker kunt doen. Ik vind die met ritjes allemaal zo open staan aan de bovenkant. Voorheen ook altijd aapies gehad, maar vind die nu te duur, naast z'n gewone schoenen.
Sokken koop ik vaak bij de zeeman. Dik en dun. Ze hebben alles vind ik. Soms wel even zoeken of vragen Sloffen bij de scapino met klittenband
Hallo, Ik heb nog slofjes te koop. Mijn kindje weigert om binnen iets aan haar voeten te doen dus ze heeft ze nooit aan gehad. Heb je graag een foto? Geef me dan je mailadres sub. Ellen
Ik vind de I - wawa slofjes geweldig. Niet te duur en met een rubberzooltje. Ik gebruik ze meteen ook voor de babygym, zijn daar ook lekker stroef voor.