Hoe vertel ik het op een leuke manier aan fam?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door dolfijnjes, 24 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Hey allemaal,
    Ben op dit moment zwanger :) en moet nog voor intake en echo naar de vk (afspraken staan al). Nu hebben we al een idee om het iedereen te vertellen. Maar niemand verwacht het. Daarom willen we het op een leuke manier vertellen. Heeft iemand ideeën voor de a.s. Opa's en Oma's en de 2 aanstaande tantes?

Gr.

2. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Wij hebben bij onze zoon een taart laten maken via een site. 1 kant roze en 1 kant blauw (van muisjes) met in chocolade letters erop 'gefeliciteerd opa en oma'.

3. Lunacy

Lunacy Actief lid

14 dec 2010
    475
    0
    16
    Zelf tompouchen ontworpen op de Hema-website en daar iets leuks op gezet. :)

4. cat2008

cat2008 Actief lid

19 nov 2008
    134
    0
    0
    wij hebben kadootjes gegeven, bij de ene opa en oma een boekje van opa en oma pluis (nijntje) en bij de andere mokken met opa en oma er op.

en bij de tweede hebben we een kadootje ingepakt voor onze zoon, en die mocht dit uitpakken met sinterklaas, waar de opa's en oma's bij waren.

succes!!

5. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Ik ga met mijn oudste dochter cakejes maken en versieren met blauw/roze muisjes en daar op tafel zetten. Heel simpel maar zo leuk om de oudste er zo ook bij te betrekken!

6. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Dat zijn al wat leuke ideetjes. Misschien kan ik er inderdaad wel wat mee. Het leek ons namelijk een leuk idee om het te vertellen tijdens het eten. Dit is ons eerste kindje, dus tevens ook super spannend.

Maar ideeën zijn altijd welkom :)

Deel Deze Pagina